سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

انتشار حدود 70 مقاله برتر در قالب کتاب در همایش ملی اقتصاد مقاومتی

رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران، از برگزاری همایش ملی اقتصاد مقاومتی در روز3 اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، موحدمنش گفت: ايران اسلامي بر اساس آخرين گزارش جهاني در بخش علمی توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد. به طوریکه اکنون طبق آخرین گزارش های سال 2012 ایران اسلامی جزو 16كشور برتر دنيا و كشور اول منطقه از نظر توليدات علمي است. با توجه به این موفقیت ها جامعه دانشگاهی ایران اسلامی 13 سال زودتر از افق 1404 به جایگاه اول علمی منطقه دست یافت و این مایه مباهات جامعه دانشگاهی است.

رئیس همایش ملی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه چند مقاله برتر در این همایش به صورت سخنرانی ارائه می شود، یادآور شد: همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سوم اسفندماه 91 در ساری برگزار می شود. این همایش زمینه خوبی برای همکاری های متقابل دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه فراهم نموده است. در در ضمن حدود 70 مقاله برتر در قالب کتاب در این همایش ملی منتشر می شود.

وی با اعلام اینکه 13 محور برای برگزاری هر چه بهتر همایش در نظر گرفته شده است، افزود: این همایش در محورهای اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اقتصاد دانش بنیان و تولید ملی، اقتصاد تعاون و تولید ملی، سرمایه و تولید ملی، بهره وری و رشد اقتصادی، حسابداری و تولید ملی، نیروی کار و تولید ملی، کارآفرینی و تولید ملی، تجارت خارجی و تولید ملی، آموزش مهارتی و اقتصاد مقاومتی، قوانین و مقررات و تولید ملی، تجارب تاریخی و الگوهای موفق تولید ملی برگزار می شود. لازم به توضیح است در زمان برگزاری همایش در روز پنج شنبه سوم اسفند ماه جاری در سالن همایش هتل سالاردره مقالات برتر و برگزیده ارائه می شود./س

برچسب ها: ملی ، اقتصاد ، مقاومتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.