سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ووشوكاران اعزامي خوزستان به مسابقات كشوري مشخص شدند

تركيب تيم ووشو خوزستان براي اعزام به مسابقات قهرماني ساندا بزرگسالان و جوانان كشور مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهرداد چراغي، مربي تيم ووشو استان اظهاركرد: نفرات اول تا سوم مسابقات قهرماني استان وارد يك اردوي انتخابي شدند و در پايان اين اردو، نفرات برتر به تشخيص كميته فني براي اعزام به مسابقات كشوري انتخاب شدند.

 

وي افزود: هر استان مي‌تواند شش ووشوكار در رده بزرگسالان و پنج ووشوكار در رده جوانان به رقابت‌ها اعزام كند. در بخش بزرگسالان، امين ولي‌پور در وزن 52 كيلوگرم از دزفول، علي شاوي‌زاده در وزن 56 كيلوگرم از رامشير، حسين شريفي در وزن 60 كيلوگرم از اهواز، رضا موسوي در وزن 75 كيلوگرم از اهواز، صدرالله رجايي‌فر در وزن 80 كيلوگرم از رامهرمز و علي كلانتر در وزن 85 كيلوگرم از دزفول، نفرات تيم استان را تشكيل مي‌دهند.

 

چراغي ادامه‌داد: علي‌ عيسوند در وزن 48 كيلوگرم و ايمان پروي در وزن 56 كيلوگرم هر دو از دزفول، صالح بحراني در وزن 65 كيلوگرم از ماهشهر، ابراهيم احمد‌پوري در وزن 70 كيلوگرم از ايذه و احمد موسوي در وزن 80 كيلوگرم از ماهشهر نيز اعضاي تيم جوانان خوزستان را تشكيل مي‌دهند.

 

وي بيان‌كرد: آمادگي دو تيم‌ نسبي است و در حال حاضر مطلوب نيست ولي قرار است با همكاري هيات استان، اردويي براي آمادگي بازيكنان برگزار كنيم. رقابت‌هاي كشوري جوانان از دوم تا چهارم اسفندماه و بزرگسالان پنجم تا هفتم اسفندماه در تهران برگزار مي‌شود./س
برچسب ها: ووشو ، اعزام ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.