سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره پرچم

سعید اله‌وردی به‌عنوان مدیر روابط عمومی نخستین جشنواره پرچم معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره پرچم، طی حکمی از سوی ناصر امین‌زاده رییس نخستین جشنواره پرچم، مدیریت روابط عمومی این جشنواره بر عهده سعید اله‌وردی گذاشته شد.
در متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی‌های فردی، سوابق اجرایی، توانایی‌های علمی و عملی و تعامل حضرت‌عالی با جامعه‌ی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران حوزه‌ی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، جناب‌عالی را به‌عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات نخستین جشنواره‌ی پرچم منصوب می‌نمایم . »
در بخشی دیگر از متن این حکم می‌خوانیم: «انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه‌ی موضوع جشنواره که نماد هویت ایران اسلامی و اقتدار و تمامیت ارضی کشور است و با عنایت به نقش بی‌بدیل آن در ایجاد و تحکیم همبستگی ملی و اتحاد و انسجام میان مردم، نهایت توان، تجربه و خلاقیت خود را در جهت تولید و انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره، ثبت و ضبط وقایع، تولید و توزیع محصولات مرتبط و ایجاد موج در جامعه به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره، به‌کار بسته و در نهایت پویایی، سرعت عمل، نوآوری، نظم و هوشمندی، در قالب خط مشی کلی جشنواره به انجام امور محوله  و هدایت فعالیت‌های مرتبط با جشنواره همت گمارید . امید است که در راه به ثمر رساندن اهداف اسلامی، انقلابی، ملی و غرورانگیز جشنواره، توفیق همواره قرین راهتان باشد. بهروزی و نیک‌بختی شما را از درگاه احدیت خواستارم.»
اولین دوره جشنواره پرچم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس و از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از 22 بهمن تا سوم خرداد 1392، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، ارسال کنند./ي2
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.