سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداري منطقه 19؛

گذري بر روز ملي سلامت مردان در منطقه 19

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19، از بهره برداري و برگزاري طرح هاي ويژه، روز ملي سلامت مردان در نخستين پنجشنبه اسفندماه خبر داد.

جوادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به فرارسيدن روز ملي سلامت در نخستين پنجشنبه اسفندماه، معاونت فرهنگي و اجتماعي منطقه 19 در راستاي حساس نمودن شهروندان اين منطقه نسبت به موضوع سلامت، برگزاري و اجراي ويژه برنامه و طرح هايي در اين خصوص در دست بهره برداري است.
وي با بيان توضيحات بيشتر، افزود: ارائه فشار خون ويژه مردان منطقه 19، توزيع بروشورهاي آموزشي با موضوع بيماري هاي شايع در مردان از جمله فشار خون، چربي خون، مضرات استفاده از دخانيات و موارد ديگر، از اقدامات اجرايي اين طرح است.
جوادي در ادامه با اشاره به اقدامات ديگر اين طرح، گفت: ارائه تسهيلات ويژه رايگان پزشکي مردان منطقه 19 از جمله پزشک متخصص ارولوژي در سراهاي محله منطقه، از اقدامات ديگر اين طرح است.
وي ادامه داد: برگزاري مسابقه اطلاعات سلامت ويژه شهروندان منطقه 19 با هدف ارتقاي سطح آگاهي سلامت شهروندان با محورهاي علايم بيماري هاي شايع مردان، از اقدامات اجرايي اين طرح است.
جوادي در پايان با اشاره به طرح هاي در دست بهره برداري معاوت فرهنگي و اجتماعي منطهق 19، افزود: بازديد از موزه هاي شهر تهران و موزه عبرت در بهشت زهرا ويژه شهروندان و اعضاي کانون هاي سلامت شهرداري منطقه 19، به منظور ميثاق با امام خميني (ره)، از طرح هاي در دست بهره برداري معاونت فرهنگي و اجتماعي منطقه 19 است./ل
برچسب ها: سلامت ، مردان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.