سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

میراث فرهنگی باشت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت گفت: این اداره در آمادگی كامل برای استقبال مطلوب از مسافران نوروزی و ارائه خدمات لازم به آنان به سر می برد.

'رحیم خردمند' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این اداره با برنامه ریزی انجام شده آماده ارایه خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی شامل اسكان، سرویس بهداشتی، تامین مواد غذایی و راهنمایی به بهترین نحو ممكن است.
وی آثار باستانی و تاریخی ثبت ملی شده شهرستان باشت را 60 مورد ذكر كرد و اظهار داشت: از این تعداد 10 اثر شاخص و منحصر به فرد است.
خردمند، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و احداث پایگاه اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی شهر باشت را از مهمترین اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان باشت دانست.
وی، با اشاره به اینكه 'پل بریم'، 'دو گور دوپا' و اشكفت 'شاه پیچاب' از مهمترین آثار تاریخی و توریستی شهرستان باشت است، بیان كرد: تمهیدات لازم برای اسكان مسافران در نقاط گردشگری منطقه اندیشیده شده است.
خردمند عنوان كرد:'شلال دان'، 'برابر'، 'گوزگون'، آبشار 'گنه چلی' و 'تنگه 'امیر شیخی' از سایر مناطق گردشگری شهرستان باشت است.
شهرستان گرمسیری باشت با 24 هزار نفر جمعیت در اواخر فصل زمستان و در فصل بهار پذیرای هزاران گردشگر از نقاط مختلف كشور است./س
برچسب ها: خدمات ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.