سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طمع پول کار دست مرد کودک آزار داد

متهم که خود متاهل و داراي يک فرزند خردسال است، افزود: چون ۲ کودک را از منطقه بالاشهر ربوده بودم احتمال مي دادم خانواده هاي آنان از افراد پولدار باشند به همين خاطر هم پس از ربودن کودک اول فکر اخاذي به سرم زد. وي همچنين به آزار يکي از کودکان اعتراف کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آردي سوار ۳۵ساله اي که در ۲آدم ربايي جداگانه يکي از کودکان را مورد آزار قرار داده بود در جلسه بازپرسي به اعمال کثيف خود اعتراف کرد و گفت: کودکان را از ايستگاه اتوبوس ربودم اما پس از آدم ربايي اول، فکر اخاذي از خانواده گروگان دوم به سرم زد!

 چندي قبل راننده ۳۵ساله اي که سوار بر يک دستگاه خودروي آردي بود مقابل يکي از ايستگاه هاي اتوبوس در مشهد توقف کرد او وقتي پسربچه اي را با لباس فرم مدرسه ديد از او آدرس مدرسه اي در همان نزديکي را پرسيد.

کودک ۱۱ساله که در کلاس ششم ابتدايي تحصيل مي کرد آدرس را به راننده داد و گفت: من هم در همان مدرسه درس مي خوانم. با شنيدن اين جمله راننده از او خواست تا سوار خودرواش شود که با هم به مدرسه بروند. وقتي کودک بي خبر از همه جا سوار خودروي آردي شد راننده با چرب زباني گفت: مي خواهم چند کلاسور براي مدرسه شما بخرم. بيا با هم برويم تا پس از خريد کلاسورها تو را هم به مدرسه ببرم.

کودک ۱۱ساله که دروغ هاي راننده را باور کرده بود با او همراه شد ولي راننده به سمت باغي در اطراف روستاي برزش آباد حرکت کرد. ديگر فريادها و گريه هاي کودک که متوجه دروغ هاي راننده شده بود فايده اي نداشت. جوان ۳۵ساله او را به باغ يکي از بستگان نزديکش برد و مورد آزار قرار داد. او پس از انجام اعمال شيطاني و کثيف حدود عصر همان روز کودک ربوده شده را به نزديکي منزلشان رساند و پس از پياده کردن وي، متواري شد.

آدم ربايي ديگر

حدود يک هفته پس از اين ماجرا، آردي سوار مذکور دوباره مقابل همان ايستگاه اتوبوس توقف کرد. او اين بار نقشه شوم خود را با کمي تحقيق بيشتر درباره نام مدير مدرسه و ... به مرحله اجرا در آورد.

او باز هم کودک ۱۱ساله ديگري را که او نيز در مدرسه گروگان قبلي تحصيل مي کرد فريب داد و او را هم به همان باغ برد اما اين بار او شب هم کودک را در همان باغ حبس کرد و سپس با طرح نقشه اي ديگر به فکر اخاذي از خانواده گروگان خود افتاد و پس از گرفتن شماره تلفن پدر کودک، پيامکي را براي وي فرستاد و در قبال آزادي فرزندش تقاضاي ۳۰ميليون تومان کرد که بايد به يک شماره حساب خاص ريخته مي شد.

پدر کودک که بسيار نگران بود با دريافت اين پيامک بلافاصله پليس را در جريان ماجرا قرار داد و بدين ترتيب عمليات براي رديابي آدم ربا آغاز شد. آنان با پي گيري هاي پليسي موفق شدند خودروي آدم ربا را در شمال مشهد شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه، او را به محاصره در آورند.

کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي که با دستورات مستقيم سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) عمليات رهايي گروگان را ادامه مي دادند موفق شدند کودک ۱۱ساله را که داخل خودرو و به طور درازکش محبوس شده بود آزاد و جوان ۳۵ساله را دستگير کنند.

اعتراف در جلسه بازپرسي

متهم اين پرونده که آخر هفته گذشته در شعبه ۸۰۴ مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد و توسط قاضي حسين امام وردي مورد بازجويي قرار گرفته بود، ضمن اعتراف صريح به ۲فقره کودک ربايي گفت: وقتي به راحتي کودک اول را ربودم وسوسه شدم تا از خانواده گروگان دوم اخاذي کنم. گزارش خراسان حاکي است: وي افزود: به همين منظور و براي آن که شناسايي نشوم گدايي را در خيابان پيدا کردم و به او گفتم قرار است فرد خيري به شما کمک کند اما اين پول بايد به يک شماره حساب بانکي ريخته شود، با اين حيله و با استفاده از کارت ملي و شناسنامه آن گدا، يک حساب بانکي (شبکه شتاب) باز کردم و شماره حساب آن را به خانواده گروگان دادم اما کارت عابربانک و رمز آن را نزد خودم نگه داشتم که بتوانم پول ها را برداشت کنم.

اين گزارش حاکي است: متهم که خود متاهل و داراي يک فرزند خردسال است، افزود: چون ۲ کودک را از منطقه بالاشهر ربوده بودم احتمال مي دادم خانواده هاي آنان از افراد پولدار باشند به همين خاطر هم پس از ربودن کودک اول فکر اخاذي به سرم زد. وي همچنين به آزار يکي از کودکان اعتراف کرد.

قرار بازداشت موقت

متهم اين پرونده آدم ربايي، پس از آن که چگونگي ربودن ۲کودک را در حضور قاضي امام وردي تشريح و به جرايم کثيف خود اعتراف کرد با صدور قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي روانه زندان شد تا تحقيقات تکميلي درباره ديگر جرايم احتمالي وي از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي انجام شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.