سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

کمک به 120 طرح توسعه کشاورزی در فیروزکوه

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه از کمک به 120 طرح توسعه کشاورزی در فیروزکوه خبر داد.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از ظرفیت‏ های مهم شهرستان فیروزکوه بخش کشاورزی آن است که توسعه این بخش ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 18 هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان فیروزکوه شناسایی شده است و همچنین تعداد زیادی از تعاونی‏ ها در این زمینه وارد کار شده‏ اند.

افشار نادری اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار در یک ‏هزار و 150 هکتار از اراضی شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همچنین به 120 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان فیروزکوه کمک شده و نقد ینگی در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی ادامه داد:همچنین بیش از 18 کیلومتر کانال آبیاری در شهرستان فیروزکوه برقرار شده است.

افشار نادری اضافه کرد: در این مدت نیز تعداد زیادی از واحد های تولیدی در این شهرستان به بهره‏ برداری رسیده‏ است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد تومان در اختیار دهیاران شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، گفت: همچنین طرح هادی برای 20 روستا تهیه شده است.

سعید افشار نادری با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر ادامه داد: چهار هزار و 585 واحد مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه احداث مدرسه در سایت مسکن مهر این شهرستان در حال اتمام است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده نیز بیش از یک‏ هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار می‏ گیرد.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه ادامه داد: ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا در بین مردم باشیم و همه این اقدامات به برکت خون شهدا و لطف خداوند متعال صورت گرفته است./س


برچسب ها: توسعه ، کشاورزی ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.