سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سایت پردیس برای ثبت نام متقاضیان مسکن مهر باز است

وزیر راه و شهر سازی گفت : سایت پردیس برای ثبت نام متقاضیان مسکن مهر باز است و در سایت های پرند و اندیشه و هشتگرد کرج هم وضعیت به همین شکل است.

نیکزاد به خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت: پس چرا باید از طریق راه های غیر مجاز و غیر قانونی اقدام به خرید مسکن مهر کنند من شنیده ام افرادی گفتند که شما مبلغی را پرداخت کنید و ما خارج از نوبت به شما مسکن مهر واگزار می کنیم و شما را خانه دار می کنیم یقین بدانید که چنین چیزی نیست.

وزیر مسکن و راه و شهرسازی با اشاره به برخی استثنا ء ها برای ثبت نام خارج از نوبت مسکن مهر تصریح کرد : چون اولویت واگذاری را فقط دولت و شخص وزیر برعهده دارد و در صورت موارد استثنائی مانند مراجعه جانباز برای دریافت مسکن مهر حتما وظیفه داریم که بدون نوبت مسکن مهر به این افراد واگذار کنیم و کسی می آید و مشکلی حاد دارد و جزء موارد خاص محسوب می شود .

نیکزاد در خاتمه با تاکید بر اینکه چنین شیوه ساخت و ساز تزی جدید است اظهار داشت :ما همه تلاشمان اینست که تمامی خانه های مسکن مهر را واگذار کنیم و ساخت و سازی که الان شده است تزی جدید است یعنی اینکه تجربیات گذشته دولت را جمع کردیم و شما برق ذو آب و تلفن و آماده سازی بنای بام ها مردم خیالشان راحت است و می داند که همه چیز وجود دارد ./س


برچسب ها: پردیس ، سایت ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.