سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/نیکزاد؛

198 هزار واحد در سه شهر جدید تهران مراحل احداث خود را سپری می‏ کنند

وزیر راه و شهر سازی گفت: 198 هزار واحد در سه شهر جدید تهران یعنی پردیس، پرند و اندیشه مراحل احداث خود را سپری می ‏کنند.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این رو و با احداث این تعداد واحد نباید مشکلی تحت عنوان کمبود مسکن در تهران وجود داشته باشد.

وی درباره تسهیلات در حال ارائه به افرادی که قصد خروج از تهران را ندارند، خاطر نشان کرد: در این بین، افرادی نیز بنا به دلایلی نمی‏ توانند از تهران خارج شوند.

نیکزاد ادامه داد: تسهیلاتی نیز برای چنین افرادی در نظر گرفته شده، بر این اساس مردم می ‏توانند بعد از ثبت ‌‏نام در سایت‏ های مختلف ظرف مدت یک سال صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: به طور یقین، این واحد های مسکونی 25 تا 30 درصد پایین ‏تر از قیمت بازار ارائه می ‏شود و همچنین اقساط ماهانه 70 درصد زمین اختصاصی به این افراد بیش از 10 میلیون ریال نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه سعی ما خانه ‏دار شدن مردم با توجه به میزان آورده آنهاست، اما اگر در این بین کسی قصد اخلال داشته باشد با او برخورد می‏ کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه در تهران کمبود خانه نداریم، از وجود 400 هزار واحد مسکونی خالی در تهران خبر داد و افزود: خوشبختانه انبوه‏ سازی در کشور با حمایت دولت، مجلس و سیستم بانکی شکل گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در حال حاضر با احتساب قبوض ارسالی گاز به در منازل، نزدیک به 400 هزار واحدی مسکونی خالی در تهران وجود دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این واحد های مسکونی خالی، دولت در حال احداث 410 هزار واحد مسکونی دیگر در استان تهران است./س


برچسب ها: مسکن ، تسهیلات ، پردیس ، پرند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.