سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری خبر داد

افتتاح 6 طرح عظیم صنعتی در سه ماه آینده در استان یزد/ جایگاه دوم ایران در تولید آهن اسفنجی در جهان

معاون امور معادن و صنايع معدني وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران هم‌اکنون پس از هند جایگاه دوم تولید آهن اسفنجی در دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان یزد، جعفري،‌ معاون امور معادن و صنايع معدني وزير صنعت، معدن و تجارت در آئین مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان یزد با بیان اینکه 13 پروژه معدنی امروز در این استان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: افتتاح این پروژه در بخش معدن نشانگر پتانسیل بالای استان یزد در حوزه معدنی است.
 
وی با بیان اینکه تولیدات شمش و همینطور سنگ‌های آهنی و مصنوعی تا زمان قبل از دولت نهم 14 میلیون تن بود، افزود: تولید این مواد در زمان دولت‌های نهم و دهم به 20 میلیون تن رسید.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه مقدار تولیدات شمش و فولاد به میزان 3.5 میلیون تن در استان یزد افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: تولیدات شمش و فولاد تا زمان قبل از دولت نهم و دهم 215 هزار تن بود که در زمان دولت نهم و دهم به یک میلیون و 300 هزار تن در سال رسید.  
 
جعفری خاطرنشان کرد: 6 طرح عظیم صنعتی و معدنی با ظرفیت 16 میلیون تن در سه ماه آینده در استان یزد افتتاح خواهد شد.
 
وی با اشاره به افتتاح کارخانه تولیدات کاشی و شیشه نشکن گفت: ایران هم‌اکنون 23 درصد شیشه نشکن را صادر می‌کند.  
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش تولیدات آهن اسفنجی در کشور عنوان کرد: ایران هم‌اکنون پس از هند جایگاه دوم تولید آهن اسفنجی در دنیا را در اختیار دارد.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: جعفری ، معاون ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.