سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت دولت از فعاليت هاي آبزي پروري

وزير جهاد کشاورزي گفت: دولت از توسعه فعاليتهاي آبزي پروري حمايت مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ صادق خليليان در جريان سفر روز گذشته اش به مازندران در بازديد از پروژه در حال ساخت پرورش ماهيان خاوياري شرکت تعاوني قره برون در روستاي گلدشت شهرستان رودبار با اعلام مطلب فوق افزود: در اختيار گذاشتن ارازي در قالب عقد قرارداد با انتقال مالکيت، ارائه تسهيلات ارزان قيمت، انتقال دانش فني و همچنين تعمين ماهيان مولد از جمله زمينه هاي حمايتي دولت در حمايت از توسعه فعاليت هاي آبزي پروري است.

وي در ادامه با شرکت در جلسه شوراي کشاورزي استان در محل استانداري مازندران با اشاره توليد بيش از 400 نوع محصول کشاورزي در کشور گفت: 25 درصد از توليدات کشاورزي کشور در 10 ماهه امسال به خارج از کشور صادر شده است.

خليليان با اعلام اينکه 2000ميليارد تومان تسهيلات ارزان قيمت در اختيار سرمايه گذاران بخش کشاورزي قرار گرفته است تصريح کرد: 1 ميليون 250هزار هکتار ارازي کشور به سيستم نوين آبياري مجهز شده است.

همچنين در اين جلسه طاهايي استاندار مازندران مکانيزاسيون بخش کشاورزي، اصلاح سيستم آبياري باغات و افزايش بهره وري و استفاده از تسهيلات صندوق توسعه ملي را از اولويت‌هاي مهم توسعه کشاورزي استان اعلام کرد.

لازم به ذکر است: وزير جهاد کشاورزي در سفر يک روزه خود به استان مازندران از مرکز توليد مواد لبني شهرک صنعتي بشل سواد کوه، مرکز بين المللي آزمايشگاه تشخيص طيور در قائمشهر نيز بازديد کرد که در اين بازديدها نمايندگان شهرستانهاي قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران و نيز معاون برنامه ريزي استاندار، رئيس سازمان جهاد کشاورزي، فرمانداران و ساير مسئولان استاني وزير را همراهي کردند./عب
برچسب ها: کشاورزی ، تعاون ، کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.