سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی: به جام باشگاه های آسیا نزدیک می شویم

سرمربی تیم ثامن مشهد گفت: بازیکنان تیم روند رو به جلویی دارند و با بردهای متوالی که در لیگ برتر بدست می آورند به جام باشگاه های آسیا نزدیک می شویم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان رفته رفته با هم هماهنگ می شوند و عملکردشان هفته به هفته بهتر می شود و با بردهای متوالی که در مسابقات لیگ برتر بدست می آوریم به جام باشگاههای آسیا نزدیک می شویم و امیدواری برای کسب سهمیه بیشتر می شود .

سر مربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد : ما در نخستین حضورمان در لیگ برتر فکر نمی کردیم این طور عملکرد بهتری داشته باشیم و فقط می خواستیم در این رقابتها باشیم اما در ادامه مسابقات بازیکنان قابلیت ها و پتانسیل بالای خود را به رخ حریفان کشانده اند و در هر مسابقه پخته تر وبا تجربه تر عمل می کنند و باعث شده است که در اولین حضورمان پدیده باشیم و مقابل قدرهای لیگ به نتایج خوبی دست یابیم .

حبیبی گفت: با این روندی که تیم طی می کند امیدوارم قهرمانی فصل 91  نیز برای ما باشد تا علاوه بر حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا طمع اول شدن نیز چشیده شود.

وی تأکید کرد: از شانزدهم لیگ برترروز پنج شنبه 26 بهمن به دیدار فولاد مبارکه سپاهان رفتم که در پایان 26 بر 25 این حریف قدرتمند راشکست دادیم .

حبیبی اضافه کرد: در نیمه اول بازی از سپاهان عقب بودیم که با درایت و هوشیاری بازیکنان در اول نیمه دوم به تساوی رسیدیم و درنهایت با همت اعضاء تیم این دیدار را به نفع خود به پایان بردیم و 2 امتیاز شیرین را کسب کردیم .

وی گفت: با این باخت نماینده اصفهان از کورس قهرمانی عقب افتاد و شانس آن برای ایستادن در صدر جدول در پایان فصل کمرنگ  شد  .

حبیبی تأکید کرد: هم اکنون با 26 امتیاز در صدر جدول قرار داریم و تا حدودی به قهرمانی نزدیک تر می شویم البته این هفته تا حدودی تیم های اول تا سوم تعیین می شود و اگر در 2 دیدار باقی مانده نتوانیم امتیازی کسب کنیم به احتمال زیاد نائب قهرمان خواهیم   که ایستادن در این جایگاه نیز بستگی به برد و باخت های دیگر مدعیان دارد .

وی عنوان کرد : بعد از ثامن مشهد ، ثامن سبزوار با 24 امتیاز در تعقیب ماست و در جایگاه سوم فولاد مبارکه سپاهانی با 22 امتیاز قرار دارد.

حبیبی گفت : در هفته هفدهم با نماینده سبزوار دیدار داریم مسابقه سختی خواهد بود چرا که این تیم از بازیکنان و مربیان خوبی بهره می برد . متاسفانه در دور رفت با یک امتیاز نتیجه را واگذار کردیم در دور برگشت این اتفاق نخواهد افتاد و ما برای برد به میدان می رویم و 2 امتیاز این بازی را می خواهیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به اینکه در مسابقه این هفته میزبان هستیم می توانیم از حمایت تماشاگران خودمان بهره ببریم و سبزوار را شکست دهیم و قهرمانی خود را مسجل کنیم ./مح
برچسب ها: حبیبی ، هندبال ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.