سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي نژاد:

مشق ساختن "ايران" باید در وجود همه ریشه کند

رئيس جمهور گفت: ساختن ایران ماموریت الهی ما است لذا باید این مشق در وجود همه ایرانی‌ها ریشه کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان یزد؛ محمود احمدی‌نژاد در پایان افتتاح کارخانه فولاد ارفع با بیان اینکه مردمان استان یزد مردمانی مومن، سخت‌کوش، پرتلاش و انقلابی هستند، اظهار داشت: مردمان استان یزد از دل کویر گلستانی از محبت و  ایمان، برپا کرده‌اند.
 
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی در این استان افزود: پروژه‌های عمرانی حمل و نقل، نیرو، انتقال خطوط و مسکن مهر که از پروژه‌های مهم و شاخص محسوب می‌شود امروز در این استان به بهره‌برداری رسید.  
 
رئیس جمهور با بیان اینکه همه جای کره زمین سرشار از نعمت و برکت است، ادامه داد:‌ استان یزد از جمله مناطق سرشار از برکت و نعمت الهی است.
 
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: استان یزد با داشتن معادن ارزشمند همانند سنگ‌آهن نقطه عطفی در بین تمام استان‌ها در زمینه صنعت و معدن است.  
 
وی با اشاره به اینکه استان یزد دارای زمین‌های کشاورزی پرقوت و با استعداد است، تصریح کرد: وجود استعدادهای درخشان و شگرف در بین مردمان، این استان را از بین استان‌های دیگر متمایز کرده است.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد در استان یزد روند رو به رشدی را سپری کرده است، گفت:‌ سرعت پیشرفت در استان یزد در طول چند سال اخیر به طور مستمر دارای پیشرفت چشمگیری بوده است.  
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه دولت از هرگونه حمایت از صنعتگران دریغ نخواهد کرد، اظهار داشت: امیدواریم با افزایش حمایت‌ها و کارایی صنعتگران استان یزد به عنوان یکی از استان‌های صنعتی ایران شناخته شود.
 
وی عنوان کرد: ساختن ایران ماموریت الهی ما است لذا باید این مشق در وجود همه ایرانی‌ها ریشه کند.  
 
رئیس جمهور ادامه داد: ساختن ایران باید متکی بر اندیشه و حمایت مردم باشد.
 
احمدی‌نژاد ارسال موجود زنده به فضا را از ارزشمندترین دستاوردهای دانشمندان ایرانی دانست و گفت: ایجاد این موفقیت، حضور ایران در قله‌های پیشرفت علمی و فضایی در جهان است لذا دانشمندان ایرانی باید در بین توفیقات الهی و دستاوردهای ارزشمند علمی خود از تجربیات دیگران نیز استفاده کند.  
 
وی با بیان اینکه ساختن ایران از آرزوهای امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: قطار حرکت ساختن ایران اسلامی باید با سرعت بیشتری به جلو حرکت کند.
 
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ملتی که در تصمیم‌گیری‌های خود پا به پای ایمان، عدالت، تقوا و سخنان پیامبر اکرم(ص) ایستادگی می‌کند همواره پیروز خواهد بود. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: افتتاح ، کارخانه ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.