سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

بيانات رهبر معظم انقلاب درجمع مردم تبريز، نقش رسانه‌ها در فرار "خاوري"، پيگيري حادثه 22 بهمن قم در كميسيون امنيت ملي، تصويربرداري پهپادهاي ايراني از ناوهاي آمريكا، زمان پرداخت عيدانه به مردم و استقرار نيروي دريايي ارتش در سواحل مكران از مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) به اين شرح است:




پيشنهاد قطر براي تامین امنیت منطقه با حضور ايران نشانگر نقش تعيين‌كننده ماست
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پيشنهاد اخير قطر مبني بر تشکيل نهادي براي همکاري ايران و شوراي همکاري خليج‌فارس نشانگر تلاش آن‌ها براي بهبود روابط و نزديک‌شدن به ايران است.



پرونده نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس بسته شد/ موافقت با پرداخت نقدي، مخالفت با اجراي فاز دوم هدفمندي
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه پرونده نشست‌هاي مشترك مجلس و دولت بسته شد، گفت: اين نشست‌ها درخصوص دو موضوع پرداخت نقدي به مردم و اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها برگزار مي‌شد و توانست تکليف هر دو موضوع را مشخص كند.



ايران هيچ تخلفي در برنامه هسته‌اي خود ندارد/ اظهارات بان‌كي‌مون خلاف موازين بين‌المللي است
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه اظهارات و موضع‌گیری جانبدارانه بان‌کی‌مون درباره برنامه هسته‌اي ايران بر خلاف موازين و قواعد بين‌المللي است، گفت: بان‌كي مون به عنوان دبير كل سازمان ملل بايد بي‌طرفي خود در اين مسئله را نشان داده و به جاي طرح شبهه به حل اختلاف طرفين كمك كند.



ايران تعيين‌کننده معادلات سياسي منطقه است/ پيگيري حادثه 22 بهمن قم در كميسيون امنيت ملي

نماينده مردم اردبيل در مجلس گفت: جمهوري اسلامي ايران نقشي تعيين‌کننده در معادلات سياسي منطقه دارد و ادعاهاي واهي شوراي همكاري خليج فارس نتيجه‌اي دربرنخواهد داشت.



تصميم‌گيري براي مذاكره با آمريكا در اختيار ولي‌فقيه است/ اصلاح قانون احزاب و انتخابات مجلس؛ لازمه ورود به نظام پارلماني

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به افزایش تحریم‌ها و طرح همزمان موضوع مذاکره از سوي آمريكا گفت: تصمیم‌گیری درباره مذاكره با آمريكا طبق قانون اساسی در اختیار ولایت فقیه است.



پهپادهاي ايران به طور مستمر از ناوهاي آمريکا در خليج‌فارس تصويربرداري مي‌كنند
رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: پهپادهاي جمهوري اسلامي ايران به‌صورت مستمر از ناوهاي آمريکايي حاضر در منطقه خليج‌فارس تصويربرداري مي‌کنند.



سرانجام نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس و زمان پرداخت عيدانه به مردم
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، سرانجام نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس و زمان پرداخت عيدانه به مردم را تشريح كرد.



لاریجانی تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهور در احداث ساختمان را غیرقانونی اعلام کرد
رئیس مجلس شوراي اسلامي مصوبه هیئت دولت مبنی بر «تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص احداث ساختمان» را مغایر قانون اعلام کرد.



افتتاح بزرگترين كارخانه شيشه خاورميانه در اردکان يزد
کارخانه شیشه نشکن اردکان هم‌اکنون با حضور رئیس‌جمهور در شهرستان اردکان استان یزد به بهره‌برداری رسید.



بايد جريان ثروت، سرمايه و نيروي انساني از مناطق مرزي و حاشيه‌اي به مركز كشور معكوس شود
رييس جمهور گفت: بايد جريان ثروت، سرمايه و نيروي انساني كه از بيش از 70 سال پيش تا حال حاضر از مناطق مرزي و حاشيه‌اي كشور به مركز جريان دارد، معكوس شود و اين شدني است.



جبهه اصلاح‌طلبان به دنبال اجماع است/رايزني انتخاباتي با احزاب اصلاح‌طلب
نايب رئيس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: جبهه اصلاح‌طلبان به دنبال اجماع است و چندي پيش نيز خاتمي را به عنوان گزينه اول اين جبهه در انتخابات اعلام كرديم.



"حسن روحاني" هميشه اصولگرا بوده است
عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه تاکنون ادعا نشده است که "روحاني" اصلاح‌طلب است، گفت: حسن روحاني هميشه اصولگرا بوده است.



وقايع تلخ قم، اوج بداخلاقي‌هاي سياسي در كشور بود/ انتظار مي‌رود مسببين آن شناسايي و با آنان برخورد شود
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ابراز تأسف از وقوع برخي بداخلاقي‌هاي سياسي در كشور به‌ويژه در شهر مقدس قم گفت: وقايع اين شهر در روز 22 بهمن، اوج بداخلاقي‌هاي سياسي در كشور بود.



نيروي دريايي ارتش در سواحل مکران مستقر مي‌شود
فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: با دورانديشي و تدبير فرمانده معظم كل قوا، استقرار نيروي دريايي ارتش كه از ظرفيت دريانوردي اقيانوسي برخوردار است، در سواحل گسترده مكران در دستور كار قرار دارد.



لزوم توجه بان‌ کی‌مون به ارتقاء ارتباطات بین‌المللی و صلح جهانی
يك كارشناس مسائل بين‌الملل گفت: دبير كل سازمان ملل متحد بايد در چارچوب وظایف قانونی از هرگونه جوسازي‌هاي متشنج و بي‌پايه و اساس دوري كند.




اصل استیضاح غلط و اقدام رئیس یک قوه در متهم کردن دو قوه دیگر خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/ بنده فعلا نصيحت مي‌کنم + فیلم و صوت

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در آستانه سالروز قيام 29 بهمن مردم تبريز با هزاران نفر از مردم اين شهر ديدار کردند.



"بيمه مهريه" طرحي خام و غير اسلامي است
يك وكيل دادگستري بيمه مهريه را طرحي خام و غير اسلامي دانست و تصريح كرد: در صورتی که زن و یا شوهردر صورت تمایل به طلاق ، براحتی بتوانند طلاق بگيرند و سرمایه بیمه مهریه را شرکت بیمه دریافت کنند ؛ اين امر بمنزله پاداش به امر مكروه طلاق خواهد بود و لذا ارکان خانواده سست و طلاق در جامعه بیش از پیش تشدید خواهد شد.



نقش رسانه‌ها در فرار "خاوري"/ نحوه فرار "فاضل خداداد" با گذرنامه جعلي
يک مقام قضايي گفت: این جانب بعنوان کسی که در چندین پرونده اختلاس در همین بانک صادرات مانند پرونده معروف "123 میلیاردی" که يكي از متهمان آن "فاضل خداداد"بود، بر این باورم همانطوری که در آن پرونده هم قضات تحقیق و هم ریاست دادگاه پرونده، برای آنکه موردی از مظان اتهام خارج نشود، دایره وسیعی را در نظر گرفته و هر آنکس که به نحوی در این ماجرا وارد بود یا می‌توانست وارد باشد را دستگیر کردند، بدین ترتیب در آن ماجرا کسی باقی نمانده بود که از کشور خارج شود.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.