سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانیان: بیش از مربی به بازیکن خارجی نیاز داریم

ملي پوش تيم بدمينتون گفت: سرمربی تیم ملی بانوان از تجربه خوبی برخوردار است اما نیاز اصلی ملی پوشان ایرانی یک حریف تمرینی خارجی است.

سحر زمانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام مطالب فوق گفت: در بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر تنها در قسمت دوبل شرکت کردم که زوج من و نگین امیری پور در روز اول مسابقات موفق شدیم آذربایجان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهیم اما در برابر بلغارستان مسابقه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه در اردوهای متمرکز تیم ملی زیر نظر فریبا جلالیان در شهرهای قائمشهر، شاهرود و تهران تمرین کردیم.

زمانیان با تأکید بر این نکته که تعداد مسابقات برون مرزی باید بیشتر شود، گفت: ما در سال 91 تنها به مسابقه بین المللی عراق اعزام شدیم که برای یک بازیکن حرفه ای این تعداد حضور بسیار کم است و باید برنامه ای گذاشته شود که ملی پوشان در طول سال به مسابقات بیشتری اعزام شوند و در سال نزدیک به المپیک 20 عرصه را نیز تجربه کنند.

ملی پوشان تیم ملی در پایان تصریح کرد: نمی توانیم به طور قطع بگوییم که کدام یک از ملی پوشان تا 4 سال دیگر المپیکی می شود اما اگر شرایط حضور در مسابقات فراهم شود کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.