سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با وجود رشد 200 درصدی حامل های انرژی در بیمارستان ها؛

تا کنون آثار هزینه حامل ها به بیماران منتقل نشده است

با توجه به رشد 200 درصدی حامل های انرژی در بیمارستان ها تا کنون آثار هزینه این امر به بیماران منتقل نشده است حتی رشد 17 درصدی در ارایه خدمات داشتیم.

بیگلر معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از هدفمندی یارانه ها از نظر عددی رشد 200 درصدی را در حامل های انرژی در بیمارستان ها شاهد بودیم، این اثرات مستقیم بر ارایه خدمات بهداشتی درمانی خواهد داشت.
 
وی گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که در سطح کل مراکز درمانی در مصرف بهینه این حامل های انرژی معمول شده است، دانشگاه ها توانسته اند بخش عمده ای از اتلاف انرژی موجود در مراکزشان را مدیریت کنند.
 
بیگلر تصریح کرد: در یک سری از مراکز سیستم های تاسیساتی فرسوده با سیستم های استاندارد جایگزین شدند و اتلافی که در مجموعه بود شناسایی و نسبت به مهارشان اقدام شد.
 
وی عنوان کرد: در برخی از مراکز درمانی نیز به این سمت حرکت می کنیم که از انرژی های رایگان از جمله سلول های خورشیدی استفاده کنیم.
 
معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: با توجه به رشد 200 درصدی حامل های انرژی خوشبختانه تا کنون آثار هزینه این امر به بیماران منتقل نشده است و طبق تعرفه مصوب شورای عالی بیمه اقدام شده است.
 
به طوری که سال گذشته رشد 17 درصد را در ارایه خدمات داشتیم./ع2
برچسب ها: هزینه ، حامل ، بیماران ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.