سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آستان قدس رضوي تنها توليد كننده كمباين بومي در سطح كشور

مدير فني و توليد شركت كمباين‌سازي ايران گفت: تنها توليدكننده كمباين در سطح كشور و بزرگترين تأمين‌کننده ماشين‌آلات و ادوات کشاورزی در منطقه مي‌باشيم كه توليدات خود را با برند مخصوص، راهي بازار مي‌كنيم.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،مهدي خدابخشي با اشاره به اين‌مطلب افزود: با ورود كمباين‌هاي وارداتي از كشورهاي اروپايي و با توجه به نداشتن سازگاري اين كمباين‌ها با شرايط آب و هوايي ايران، اين شركت توانسته به عنوان نخستين و تنها توليدكننده كمباين بومي در سطح كشور و كشورهاي همسايه قرار گيرد.

وي گفت: شركت كمباين‌سازي يكي از واحدهاي توليدي زير مجموعه موسسه سازمان اقتصادي رضوي بوده و به عنوان بزرگترين تأمين‌کننده ماشين‌آلات و ادوات کشاورزی در منطقه مي‌باشد كه مأموريت خود را کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی با هزينه کمتر و صرفه اقتصادی بيشتر قرار داده است.
مدير فني و توليد شركت كمباين‌سازي توليدات اين شركت را شامل: «كمباين» ويژه برداشت غلات، «بيلر» جهت بسته‌بندي علوفه، «كلش كش انگشتي» (قطعات منفصله ماشينهاي كشاورزي از جمله پره چنگالي كمباين) دانست.
وي با بيان اين كه در ۹ ماهه نخست سال جاري افزايش ۵۷ درصدي نسبت به سال قبل در توليد كمباين در اين شركت داشته‌ است، گفت:۵۰ دستگاه كمباين در اين شركت تا پايان سال جاري توليد خواهد شد و همچنين فعاليت‌هاي پژوهشي ديگر، در خصوص طراحي و ساخت محصولات جديد از جمله توليد كمباين «هيدروايستاتيك» و «كاه‌كوب» در واحد تحقيقات اين شركت انجام گرفته كه با عنايت پروردگار نتايج اين تحقيقات هر چه زودتر به مرحله اجرا خواهد رسيد.
خدابخشي گفت: در راستاي افزايش كيفيت توليد محصولات، اقداماتي مبني بر راه‌اندازي سامانه صداي مشتري، رعايت استانداردهاي لازم در ارائه قطعات محصولات به مشتريان با بسته‌بندي جديد، افزايش بهبود در ارائه خدمات و ... انجام گرفته تا بتوانيم رضايت مشتريان را جلب كنيم./ا
برچسب ها: رضوی ، کمباین بومی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.