سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نايب رئیس کميسیون آموزش و تحقيقات و نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یکی از ویژگی های بارز این دانشگاه مردمی بودن آن می باشد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، جواد هروی نايب رئیس کميسیون آموزش و تحقيقات و نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هيات علمي تمام وقت واحد بجنورد در جمع اساتید و دانشجویان گروه تاریخ واحد بجنورد گفت:دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یکی از ویژگی های آن را مردمی بودن این دانشگاه مي توان نام برد.

هروی با توجه به بسط فضاهای علمی واحد های دانشگاهی گفت: انقلاب ما انقلاب ديني و فرهنگی است و امید است این دانشگاه به سمت و سوی جهش های عظیم پژوهشی سوق داده شود و با تكيه بر مديريت مديران مدبر و كارآزموده شاهد گسترش دامنه تولید علم و فعالیتهای علمی در تمام واحدهاي دانشگاهي باشيم.

وی در ادامه ضمن اشاره به توسعه و پيشرفت واحد بجنورد در شمال شرق كشور افزود: رشد و باروري دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مرهون مردم منطقه خراسان شمالی به ویژه مردم بجنورد است که حامیان اصلي توسعه و پرورش علم در این منطقه هستند.

وی با بيان پيشرفت هاي علمي واحد بجنورد در عرصه هاي گوناگون گفت: از نکات بارز و اهم فعاليت هاي این واحد دانشگاهی می توان به ايجاد فضاي مفاهمه و هم انديشي، فراهم كردن امكانات آموزشي- پژوهشي و تحقيقاتي، تالیف کتب، نشر مجلات علمی- پژوهشی، برگزاري جلسات رسمی علمی و همایش های ملی و منطقه اي و ...اشاره كرد که با توجه به نيازهاي منطقه در تربيت نيروي انساني مدير و خلاق گام هاي اساسي برداشته است.

هروی با توجه به توسعه فعالیت های پژوهشی در دانشگاهها گفت : بسط فعالیتهای پژوهشی در دانشگاهها یک واقعیت است ولي باید در جهت غنای امور پژوهشی تلاش بیشتری شود که بتوانيم در راستای جهش های کمي به دستاوردهاي کیفی قابل قبولی برسيم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: کميسیون آموزش و تحقیقات مجلس در راستاي تقویت نکات برجسته و قوت بخشیدن به فعالیتهای علمی در جهت غنای واحدهای دانشگاهی از هيچگونه ياري و مساعدتي دريغ نمي ورزد.

به گزارش آنا؛ جواد هروي نايب رئیس کميسیون آموزش و تحقيقات و نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه دفاعيه پنج نفر از دانشجويان كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد به عنوان استاد راهنما و مشاور حضور داشت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.