سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بهره برداری از۵ پروژه برق رسانی به مسکن مهر سهند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این مراسم ارزش ریالی این پروژه ها را ۴۰ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال عنوان کرد و افزود:احداث خط شماره ی ۱ و ۲ فشار متوسط هوایی ،پروژه های احداث شبکه و نصب پست های کمپکت از مهمترین این پروژه ها عنوان کرد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، افشین روشن میلانی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ پروژه جدید مسکن مهر با اعتیاری قریب بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده که با تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت در حال اجراست.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل بیش از ۲۵ کیلومتر کابل کشی فشار ضعیف زمینی،بیش از ۱۹ کیلومتر خط فشار ضعیف هوایی و ۳۸ دستگاه پست زمینی و هوایی می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز کار در حوزه مسکن مهر را ارزشمند و افتخاری بزرگ در خدمتگزاری به مردم دانست و اظهار داشت: مسکن مهر از کارهای عظیم دولت است که در راستای اجرای آن در استان تلاش های زیادی انجام یافته است.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تاکید بر اقدامات شاخص دولت در حوزه ساخت و ساز خاطر نشان شد: مسئولین استان تمام توانمندی های خود را صرف تامین مسکن و سرپناه مردم نموده اند و مسکن مهر سهند نمونه بارز این تلاش هاست.
احمد علیرضا بیگی با اشاره به هدفمندی یارانه ها توضیح داد: با اجرای این قانون ثروت در تمامی نقاط کشور به خصوص در جاهای دوردست به گردش در آمده تا زمینه تحقق واقعی عدالت اجتماعی فراهم شود.
گفتنی است این پروژه ها بخشی از ۶۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز می باشد که در ایام ا... دهه فجر امسال به بهره برداری رسید./ا
برچسب ها: برق رسانی ، مسکن مهر ، سهند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.