سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار تهران :

تونل نیایش ترافیک کل شهر تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: تونل نیایش نه تنها بر ترافیک محورهای منتهی به تونل اثر می‌گذارد بلکه ترافیک کل شهر تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران: به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: این طرح عظیم شهری به عنوان کاری که انجام آن در ابتدا غیر ممکن به نظر می رسید، با هدایت هوشمندانه شهردار محترم تهران و با تلاش شبانه‌روزی حدود 6 هزار کارگر و مهندس در مدت زمان کمتر از 700 روز امکان‌پذیر شد.
 
وی با اشاره به این که دست‌اندرکاران احداث تونل نیایش با برنامه‌ریزی دقیق و با حساب و کتاب پیش‌ رفتند، اظهار کرد: آن‌ها از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هیچ فرصتی را از دست ندادند و به عهد خود با مردم وفا نموده و این تونل را در مدت زمان 694 روز آماده کرده و تحویل شهروندان دادند.
 
معاون شهردار تهران با بیان این که افرادی که با الفبای مهندسی آشنایی دارند، معنای حفاری تونلی به طول بیش از 10 کیلومتر با سطح مقطع 470 متر مربع در دل خاک¬های آبرفتی شهر تهران را می‌دانند، تصریح کرد: حجم خاک‌برداری انجام شده در این پروژه 200 هزار متر مکعب بوده، ضمن این که 270 هزار متر مکعب بتن‌ریزی نیز در آن صورت گرفته است.
 
وی با تاکید بر این که هدف از توسعه زیرساخت‌های شهر و ساخت پل‌ها، بزرگراه ها و تونل‌های شهری به تصویر کشیدن توانمندی‌های فنی و مدیریتی نیست، اضافه کرد: هدف از گسترش این زیرساخت‌ها، خدمت به مردم و گشایش گره‌ای از مشکلات روزمره آن‌هاست.
 
مهندس تشکری هاشمی با اعلام این که انبوه اقدامات مدیریت شهری در حوزه آبادانی و عمران شهر و توسعه زیرساخت‌های شهری برای این است که مردم زندگی راحت‌تری را تجربه کنند، گفت: سعی کرده‌ایم تا سازه‌هایی مانند پل‌ها، بزرگراه‌ها و تونل‌های شهری را به عناصر مشکل‌گشای شهر تبدیل کنیم.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تونل نیایش در شرایط تحریم‌های بین‌المللی با همت و اراده نیروهای پر تلاش داخلی به ثمر نشسته و در واپسین ماه‌های سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام گرفته، مصداق این نام‌گذاری حکیمانه محسوب می‌شود. /ل
برچسب ها: تونل ، نیایش ، ترافیک ، صدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.