سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان؛

گل محمدی: از سپاهان انتقام دور رفت را می‌گیریم/کرانچار: پرسپوليس براي انتقام بازي مي‌کند

کنفرانس خبري پيش از بازي پرسپوليس و سپاهان امروز برگزار شد و در پي آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی سپاهان به خبرنگاران گفت: هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد دور رفت بازی با سپاهان را باختیم این بازی انتقامی برای ما خواهد بود تا بازی رفت را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید در این بازی از داشته های پرسپولیس دفاع کنیم ما پشتوانه قوی مثل هواداران پر شور خود داریم هواداران با حضورشان سپاهان را شکست دهیم.


گل محمدی در مورد تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم فوتبال سپاهان تیمی سازمان یافته است نباید مقابل آنها به یک گل بسنده کنیم که اتفاقات بازی گهر اتفاق بیافتد.

وي در مورد دلگیری او از بازیکنان گفت: من از بازیکنانم دلگیر هستم ولی با چند بازیکن خوب و بزرگ تر تیم صحبت کرده ام که با راهنمایی آنها با بازیکنان جوان تیم مان رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی در مورد غایبان بازی با سپاهان تاکید کرد: محمد نوری و غلامرضا رضایی را در ترکیب خود مقابل سپاهان نداریم با بازیکن های جایگزین می توانیم جای خالی آنها را پر کنیم کریمی و مهدوی کیا نیز با مصدومیت مواجه هستند.

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کریم انصاری فرد گفت: کادر فنی از کریم انصاری فرد انتظار بیشتری داریم چون یکی از بهترین های کشورمان در پست مهاجم است. باید کریم ارزش های خود را نشان دهد و کادر فنی او را کمک خواهد کرد.

وی در مورد پیشنهادات تیم های عربی به بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: پیشنهادات تیم های عربی به بازیکنانی همچون مهدوی کیا و کریمی نشان می دهد که آنها بازیکنان بزرگی هستند. انگیزه این دو بازیکن با سابقه و با تجربه کم نشده است برای من مهم نیست که بعضی ها در مورد آنها چه فکری می کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان: پرسپولیس برای انتقام بازی می کند

کرانچار در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت: بازی سپاهان و پرسپولیس یک دربی بزرگ است در شرایطی به پرسپولیس رسیده ایم که این تیم مثل شیر زخمی است چون بازی های همچون سپاهان با پرسپولیس، پرسپولیس با فولاد، سپاهان، استقلال و فولاد با استقلال که برای رسیدن به بالای جدول است به همین دلیل این بازی را نیز دربی خواندم.

وی ادامه داد: آنها تلاش می کنند تا نتایج گذشته خود را جبران کنند. برای ما این بازی مهم و حساس است تا با استقلال و سایر تیم ها برای قهرمانی رقابت کنیم.


کرانچار خاطر نشان کرد: پرسپولیس سعی دارد تا انتقام بازی دور رفت را از سپاهان بگیرد و با پیروزی مقابل چشم ما رده چهارمی و به کسب سهمیه رقابت های قهرمانان آسیا دارد.

وی در مورد اتفاقات دور رفت بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: مشکلات پرسپولیسی ها در بازی دور رفت با سپاهان مشکلات پزشکی بود که در داخل رختکن پرسپولیس رخ داد و هیچ گاه به من و کادر فنی ما ارتباطی ندارد./مح

برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.