سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست كشور را كسب كرد

وزارت ورزش و جوانان، ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری را در ارزیابی خود، رتبه نخست كشور اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

وزارت ورزش و جوانان،كسب رتبه نخست كشوری از سوی استان چهارمحال و بختیاری را، به دلیل برگزاری جلسات منظم ستاد ساماندهی امور جوانان این استان دانست.

معاون فرهنگی اداره كل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان این استان با برگزاری بیشترین جلسات ستادی به عنوان برتر كشوری دست یافت.

علی رضا تشنیزی افزود: معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان كشور، در گردهمایی معاونان فرهنگی و امور جوانان ادارت كل وزارت ورزش و جوانان كشور، استان چهارمحال و بختیاری را با برگزاری شش جلسه ستاد ساماندهی استانی و هشت جلسه شهرستانی، رتبه نخست ارزیابی كسب كرد.

وی اظهار داشت: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، مهمترین مشكلات جوانان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و با همكاری دستگاه های متولی امور جوانان در استان چهارمحال و بختیاری به ارائه راهكارهای خود می پردازند و در صورت تایید ستاد ساماندهی و معاونت امور جوانان وزارتخانه قابل اجرا خواهد بود.

تشنیزی گفت: این نشست ها با هدف برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و ادارات در سطح استان چهارمحال و بختیاری، در جهت استفاده بهینه از امكانات دولتی در امور جوانان و نظارت و ارزشیابی برنامه ها و اقدامات اجرایی دستگاه ها و ادارت است.

معاون فرهنگی اداره كل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، از تشكیل چهار كمیته تخصصی با محوریت جوانان شامل: تشكیل كمیته تخصصی هویت، ازدواج، اشتغال و مسكن خبر داد.

وی افزود: تشكیل ستادهای ناظر شهرستانی به ریاست فرمانداران هر شهرستان، تشكیل ستاد ساماندهی ازدواج برای برگزاری ازدواج آگاهانه، به هنگام و آسان، از مهمترین موضوعات این جلسات است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.