سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش یک روزه توسعه و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ملارد برگزار شد

برخی از موانع داخلی کشنده تر از تحریم های خارجی است

نماینده مردم شهرستان شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: صاحبان صنایع و تولید قادر به مقابله با تحریم های خارجی هستند اما برخی از موانع داخلی است که مشکل ساز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین گروسی نماینده شورای اسلامی در حاشیه توسعه فرصت های سرمایه گزاری شهرستان ملارد که با جمعی از مقامات استانی و محلی در شهر صفا دشت ملارد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبنای توسعه اقتصادی بر سه اصل منابع طبیعی و منابع انسانی و سرمایه استوار می گردد که خوشبختانه ایران در سه مولفه غنی و توانمند است و پیش رفت های بزرگی حاصل شده اما توانایی کشور ما بسیار فراتر از این حد است و امید آن می رود با رفع برخی موانع سرعت توسعه کشور با شتاب هر چه بیشتری عملیاتی شود و منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نحوه هر چه مطلوب تری تحقق یابد.

تفویض اختیارات بخش صنعت استان داری تهران به مسئولان شهرستان ملارد

ترکی معاون استان دار تهران با بیان اینکه قسمت عمده مشکلات بخش تولید و صنعت به پیچیدگی های اداری بر می گردد تصریح کرد: پیچ و خم های اداری باعث فرسایش سرمایه گذاري می شود با توجه به مشکلات موجود بخش صنعت و تولید شهرستان ملارد به منظور حل مسائل موجود اختیارات استان داری تهران در بخش تولید و صنعت به مسئولین صنعت و تولید شهرستان ملارد تفویض می گردد تا حل مشکلات این شهرستان عملیاتی و پیچ و خم های اداری آن به حداقل ممکن برسد.
وی در ادامه افزود: برخی از محدودیت های قانونی نیز روند تولیدات واحدهای صنعتی را با موانعی مواجه می کند که از نمونه های آن میزان تعرفه مصرف واحدهای صنعتی است که ضرورت اصلاح آن احساس می شود.

ترکی در ادامه تصریح کرد: با وجود همه تحریم های در نظر گرفته خوشبختانه کشور ایران مقام 17 علمی دنیا را کسب نموده و در حال حاضر سرمایه گذاری در بخش صنعت به میزان 7 برابر و در بخش معدن 6 بر ابر نسبت به دولت های گذشته رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش برخی از اقلام مصرفی در جامعه اظهار داشت: عزم دولت در کنترل قیمت هاست اما باید از تریبونهای اصلی شیوه صحیح مصرف را نیز در جامعه اطلاع رسانی کرد چون در بخشی از اقلام میزان مصرف فراتر از حد معمول آن است.

در خاتمه مهندس فردی فرماندار شهرستان ملارد با توجه به مشکلات واحدی تولیدی و صنعتی استان ملارد خواستار حل موضوع عدم صدور پروانه بهره برداری یک شهرک 400 هکتاری صنعتی و عدم صدور احداث واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی دهک در شهرستان ملارد شد که به نظر می رسد تا تفویض اختیار صورت گرفته در بخش صنعت و تولید از استان داری به شهرستان ملارد بخش بسیاری از مشکلات و موانع صنعتی و تولیدی موجود در این شهرستان مرتفع گردد./ز

برچسب ها: شهریار ، شوار ، موانع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.