سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفتار تبعيض آميز رژيم صهيونيستي در قبال پناهجويان

فعالان حقوق بشري با انتقاد از رفتار تبعيض آميز رژيم صهيونيستي در قبال 25 پناهجوي اريتره اي تبار كه به سرزمين هاي اشغالي پناه برده اند اظهار داشته اند و افزوده اند كه رژيم صهيونيستي به صورت اجباري در پي اخراج اين پناهجويان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تايمز اسرائيل، رژيم صهيونيستي با نقض آشكار كنوانسيون هاي بين المللي در مورد حقوق پناهندگان تصميم گرفته تا 25 پناهجوي اريتره اي را از رژيم صهيونيستي اخراج نمايد. يك گروه حقوق بشري خبر داده كه مقامات رژيم صهيونيستي اين پناهجويان را وادار به امضاي نامه اي كرده اند كه طبق آن آنها با اخراج شان از رژيم صهيونيستي و سفر به اوگاندا موافقت مي نمايند و سپس طبق برنامه ريزي انجام شده آنان به اريتره منتقل خواهند شد. 

"سابين حداد" سخنگوي وزارت مهاجرت و امور مرزي در اين مورد اظهار بي اطلاعي كرده است اما اذعان نموده كه صدها پناهنده آمده از شمال سومالي به رژيم صهيونيستي با بازگشت به كشورشان موافقت كرده اند.

واقعيت آنست كه رژيم صهيونيستي اين افراد را با تهديد وادار به خروج از سرزمين هاي اشغالي مي نمايد. همچنين شبكه مهاجران به روزنامه صهيونيستي "هاارتص" گفته است كه پناهجويان يا بايستي به اريتره بازگردند و يا آنكه به مدت حداقل سه سال در زندان بمانند و اين در حالي است كه طبق كنوانسيون حقوق پناهندگان سازمان ملل متحد كه از سوي رژيم صهيونيستي به امضاء رسيده است آن رژيم حق چنين كاري را نخواهد داشت. رژيم صهيونيستي حقوق اريتره اي ها را بعنوان "پناهنده" برسميت نشناخته است. 

اريتره اي تبارها بيش از 60 درصد جمعيت 60 هزار نفري مهاجران آفريقايي تبار به رژيم صهيونيستي را تشكيل مي دهند. رژيم صهيونيستي در حالي تصميم گرفته كه اين افراد را به كشور خود بازگرداند كه آنان در خطر شكنجه از سوي دولت اريتره قرار دارند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.