سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حذف کشتی از المپیک عجولانه و غیر منطقی

حذف کشتی از بازی های المپیک 2020 المپیک عجولانه و غیرمنطقی است.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشومان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران در واکنش به حذف کشتی از مسابقات المپیک گفت: حذف کشتی از المپیک یک اشتباه بزرگ و غیر قابل جبران خواهد بود.

نادر ناظری افزود: وقتی خبر حذف کشتی از مسابقات المپیک را شنیدم شوکه شده و نفهمیدم چرا بعضی ها دوست دارند که کشتی در المپیک نباشد.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان گفت: نمی دانم که حذف کشتی از طرف چه کسانی مطرح و پیشنهاد شده ولی مسئولان ما هر طوری که شده باید جلوی این اقدام را بگیرند.

ناظری افزود: اکثر مدال هه ورزش ایران در المپیک اختصاص به رشته کشتی دارد که این اقدام می تواند برای ورزش کشور گران تمام شود.

به گفته وی: کشورهایی همچون ایران، روسیه، آمریکا، کوبا، ترکیه و .... با توجه به علاقه و کسب مدال در این ورزش دارند با رایزنی خود تلاش کنند جلوی حذف کشتی از المپیک را بگیرند.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشومان گفت: مسابقات جام جهانی 2013 تهران بهترین بهانه است که با هم اندیشی و همفکری فیلا و حضور 10 کشور برتر دنیا جلوی این اقدام گرفته شود.

ناظری با اشاره از عضویت بیش از 150 کشور در فیلا افزود: کشورها عضو و همچنین رسانه های گروهی و جمعی و کارشناسان کشتی با نظرات و تحلیل ها خود می توانند مانع حذف کشتی از المپیک شوند./س

برچسب ها: حذف ، کشتی ، غیرمنطقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.