سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

فروش سکه هاي عتيقه بهانه اي براي کلاهبرداري 360 ميليون ريالي

فرمانده انتظامي شهرستان "گيلانغرب" استان کرمانشاه از دستگيري متهمي خبر داد که به بهانه فروش سکه هاي عتيقه، اقدام به کلاهبرداري 360 ميليون ريالي از 3 نفر از شهروندان کرده بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ يوسف حاتمي گفت: در پي مراجعه 3 نفر از شهروندان به پليس آگاهي گيلانغرب و اعلام شکايت از مالک يک خط تلفن همراه با شماره معلوم به اتهام کلاهبرداري، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران آن پليس قرار گرفت .

وي ادامه داد: بررسيهاي بعمل آمده توسط ماموران حکايت از آن داشت مالک خط تلفن همراه مذکور ضمن تماس با 3 شاکي پرونده اعلام داشته تعداد زيادي سکه عتيقه پيدا کرده و حال براي فروش سکه ها به کمک آنها نياز دارد .

اين مقام انتظامي افزود: متاسفانه شاکيان پرونده بدون هيچ گونه شناختي از شخص تماس گيرنده به وي اعتماد کرده بودند و به طرق مختلف مبلغ 360 ميليون ريال از آنها کلاهبرداري شده بود .

سرهنگ حاتمي گفت: در اين رابطه با کار اطلاعاتي دقيق و حساب شده ماموران پليس آگاهي گيلانغرب هويت فرد کلاهبردار شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير شد .

وي خاطر نشان کرد: اين متهم که 25 سال سن داشته و ساکن يکي از استانهاي مجاور مي باشد، پس از اعتراف به بزه انتسابي با دستور مقام قضايي روانه زندان شد ./س

برچسب ها: کرمانشاه ، فروش ، عتیقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.