سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان/

کوره 602 مجتمع پتروشیمی آبادان احیا شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی از احیای کوره 602 این مجتمع خبر داد و گفت: تمامی مراحل احیای این کوره به دست متخصصان و کارکنان داخلی پتروشیمی آبادان و بدون نیاز به متخصصان خارجی با موفقیت کامل به انجام رسید.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علیرضا صدیقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این کوره ها تحت لیسانس شرکتهای غربی هستند و دانش فنی آن نیز در اختیار همین شرکتها قرار دارد، افزود: از این رو هر جا که نیاز به انجام تعمیرات باشد این شرکتهای راسا وارد عمل شده و به این ترتیب کشورهای دارنده این گونه کوره ها نه تنها در تنگنا بلکه آنان را متکی به خود نگه داشته اند.


وی از وجود نیروهای انسانی متعهد، با تجربه و متخصص در پتروشیمی آبادان به عنوان سرمایه های اصلی این مجتمع نام برد و اظهار کرد: خوشبختانه با تکیه بر توان و دانش فنی مهندسان و متخصصان داخلی مجتمع پتروشیمی آبادان توانستیم مراحل احیای کوره 602 را به انجام برسانیم.


صدیقی زاده تصریح کرد: متخصصان ما نشان دادند که برای انجام چنین اموری به دیگر کشورها نیازی نیست و این نمونه بارز قطع وابستگی به غربی هاست.


مدیر عامل مجتمع پتروشیمی آبادان یادآور شد: امروز با  افتخار اعلام می کنیم که عملیات مهندسی معکوس بر روی این کوره به شایستگی انجام شد و چندین پروژه دیگر نیز با استفاده از همین روش در دست اقدام است.


 صدیقی زاده بار دیگر ضمن تاکید بر وجود نیروهای کار توانمند، متعهد، باتجربه و متخصص در پتروشیمی آبادان از آنان به عنوان سرمایه اصلی این شرکت یاد کرد و ادامه داد: در آیند ه ای نزدیک نیز با همت همین نیروها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شد، خبرهای خوش دیگری را به فاصله بسیار اندک از یکدیگر به اطلاع مردم آبادان می رسانیم.


وی گفت: به طور قطع ما در این مجتمع به اندازه ظرفیت و امکاناتمان پیشرفتهای مناسبی خواهیم داشت.


صدیقی زاده در خصوص شیوه کارکرد بر روی پروژه های این مجتمع افزود: از آنجایی که نمی توانیم بخش عظیمی از سرمایه را تنها برای انجام یک پروژه به کار ببریم، با هدفگذاری مشخص و استفاده از تجربه و خلاقیت مهندسان با تجربه و جوان خود پروژه ها را با سرعت به پیش می بریم./ک

برچسب ها: آبادان ، افتخار ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.