سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اثر داستان نویس آمریکایی بهترین داستانک برتر بخش خارجی جشنواره دفاع مقدس شد

داستانک"آزمون تکمیل جمله " اثرhailia asfadi از آمریکا بهترین داستانک برتر بخش خارجی پنجمین جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس شد

مجری و طراح این جشنواره در حاشیه برگزاری جشنواره در کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: پروفسور پیتر ایوان منتقد، داستان شناس و داور بخش خارجی جشنواره ضمن ارسال بیانیه ای اثرhailia asfadi از آمریکا را به عنوان بهترین داستانک برتر جهانی و دو اثر دیگر داستان نویسان خارجی را شایسته تقدیر معرفی کرده است.

نسرین ارتجایی افزود: داور بخش خارجی با پیام صلح و دوستی دو داستانک "تاناگراها" اثر roole regin از کانادا و "زخم جنگ" اثر aziz moheb از پاکستان را نیز در بخش داستان نویسان خارجی شایسته تقدیر دانسته است.

به گفته وی، پروفسور پیتر ایوان از دانشگاه کانادا بیانیه خود به جشنواره را با سلام به ایران و کاشان آغاز کرده است و با بررسی 20 اثر از بیت فیکشن های 7 کلمه ای داستان نویسان خارجی این داستانک ها را پرداخت نویسندگان آن از عوارض و اثرات روانی جنگ بر بازماندگان آن بیان کرده است.

مجری و طراح پنجمین جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس افزود: داور بخش خارجی جشنواره در ادامه بیانیه نکته جالب و هنر شگرف این نویسندگان را توانایی در پرداخت قدرتمند باحجم 7 کلمه و پرهیز از هرگونه مستقیم گویی عنوان کرده است.

ارتجایی اظهار داشت: پروفسور پیتر ایوان منتقد، در پایان بیانیه با اعلام نفرات برتر و شایسته تقدیر ضمن تقدیر از داستان نویس ایرانی به عنوان مجری و طراح جشنواره در دعوت از داستان نویسان خارجی، این اقدام ارزشمند را یک حرکت برای کسب جایزه ادبی در مورد جنگ این مصیبت جهانی برشمرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال پنجمین جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس بخش ارسال آثار داستان نویسان خارجی با هدف شناسایی نوع دیدگاه و نگاه آنها به مقوله جنگ و دفاع مقدس برگزار شد افزود:

این بخش با استقبال قابل توجه داستان نویسان خارجی و ارسال 20 اثر از آنها به دبیر خانه روبروشد.
پنجمین جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس با حضور طلا نژاد حسن نویسنده،رمان نویس و داستان شناس شهیر کشور طی مراسمی در حیاط پنجم خانه تاریخی عباسیان کاشان برگزارشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.