سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معصومه انگوتی: از خطاهای انفرادی ضربه می‌خوریم / جریمه 30 درصدی به نفع مان است

معصومه انگوتی عضو تیم والیبال بانوان ستارگان پارس گفت: یکی از عمده ترین مشکلات ما در لیگ برتر امسال کم تجربگی بازیکنان است.

معصومه انگوتی دریافت کننده تیم والیبال بانوان ستارگان پارس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بخش اعظم عوامل باخت ما در لیگ امسال مقابل حریفان به خاطر خطاهای فردی است که این امر ناشی از کم تجربگی بازیکنان است.

وی تصریح کرد: در پایان هفته دوم دور برگشت به دلیل عدم اجرای بازی خوب و قابل قبول مقابل تیم ذوب آهن اصفهان ، مسئولان باشگاه ما را به جریمه 30 درصدی محکوم کردند تجربه نشان داده که وجود چنین شوک هایی باعث می شود تا بازیکنان در ادامه مسابقات لیگ بازیها را به خوبی دنبال کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در صورتی که در طول سه بازی باقی مانده بتوانیم با ارائه یک والیبال حرفه ای مقابل حریفان نتایج خوبی بدست آورده و مسئولان باشگاه از جریمه 30 درصدی صرفنظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما برای نخستین بار است که در لیگ شرکت کرده و در دور برگشت به هماهنگی  و شرایط مطلوب دست پیدا کرده ایم ما در دیدار مقابل ذوب آهن توانایی مبارزه را داشتیم اما نجنگیدم، خطاهای ما در توپ گیری و دفاع بسیار زیاد بود این امر در شرایطی است که حریف در دفاع روی تور خوب عمل نکرده به طور کلی هفته هفتم لیگ برتر مثل اینکه ما در عالم دیگری به سر می‌بردیم.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: سطح کیفی و فنی مسابقات امسال بسیار بالاست شاید تعداد تیم ها کم باشد، ولی والیبال ارائه شده در طول هفته های مختلف لیگ برتر بسیار حرفه ایست و بازیها با هیجان خاصی دنبال می شود این موضوع مسابقات سال گذشته وجود نداشت.

وی تصریح کرد: تمامی تیمها در حد و اندازه های خود بازی می کنند فقط تیم گاز تهران در حد انتظاراتش نیست و تا حدودی بازیکنان آن مقابل حریفان ضعیف بازی میکنند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.