سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دستگیری پنج سارق در گرمی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری پنج سارق در گرمی خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی اظهار داشت: با انجام سه مرحله عملیات جداگانه توسط یگان‌های انتظامی منطقه گرمی، پنج سارق دستگیر شدند.

حسن شریفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه مرزی "پاشنور" در پی وصول پرونده‌ای با موضوع سرقت سیم کابل برق از یک واحد مرغداری در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع را با هدف کشف این سرقت در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند با اقدامات گسترده رد پای دو سارق را پیرامون سرقت به وقوع پیوسته پیدا کرده و طی عملیاتی آنان را دستگیر کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سارق ساختمان نیمه کاره در منطقه، ابراز داشت: این سارق که اقدام به سرقت وسایل و لوازم از ساختمان‌های نیمه کاره در گرمی کرده بود، در عملیاتی ضربتی توسط ماموران کلانتری 11 دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی ادامه داد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت چند راس گوسفند، ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان موفق شدند با پیگیری سریع موضوع و طی عملیاتی که ساعت 22 و 40 دقیقه شب گذشته انجام دادند دو سارق را دستگیر کنند.

سارقان دستگیر شده پس از اعتراف به سرقت با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: دستگیزی ، سارقان ، گرمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.