سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"دکتر مایک" پزشك دهكده 62 ساله شد+تصاوير

جین سیمور بازیگر کاراکتر "دکتر مایک" در سریال پزشک دهکده 62 ساله شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "جین سیمور" متولد 15 فوریه 1951 در ویمبلدون انگلستان است. نکته جالب در مورد "جین" شباهت وضعیت زندگیش به وضعیتی است که در سریال پزشک دهکده دارد. پدر او پزشک متخصص زايمان و مادرش هلندی بود. جين کار حرفه ايش را در سن ۱۳ سالگی با فستيتوال باله لندن "گروه آموزشی و هنری اطمينان" برای آموختن باله، موسيقی و تئاتر شروع کرد، اما بعد از اجرای يک نمايش از باله از زانو آسيب ديد و اميدها و آرزوهايش برای ادامه کارش به عنوان يک بالرین پايان يافت.
او با اولين حضورش در فيلم سينمايی" چه جنگ رمانتیکی" موفق به دريافت جايزه "امی" شد و بعد از آن در سريال های گوناگونی از جمله "پادشاهان و کاپيتانها"، نقش ها و بازي های به ياد ماندنی از خود به جای گذاشت و بعد از مدتی برای ايفا کردن يکی از بهترين نقش هايش در يک سريال به عنوان "ماريا کالاس" و نيزبازی در فيلم "ثروتمندترين مرد زنده" برای بار دوم برنده جايزه جهانی و با ارزش "امی" شد.
وی همچنین موفق به دریافت چندین جایزه دیگر به خاطر کارهای هنری اش شده است. برای مثال، جایزه "کره طلايی" و دريافت لقب "افسر امپراطوری بريتانيا" از ملکه الیزابت دوم در کاخ باکينگهام (2000). بعد از آن" جین" در فيلم های ديگری از جمله" زندگی کن و بگذار بمیرد" و" اتل ستاره گالاکتیک" ظاهر شد و سپس کارهای تلويزيونی خود را شروع کرد و در سری سريالهايی همچون "فرشته مرگ"، "موضوعات قلب" و "زنی که او دوست داشت" بازی کرد که همگی از شبکه تلويزيونی CBS  نمايش داده شده اند. 
"جین سیمور" در چندین رشته هنری فعالیت دارد و علاقه او به هنرهای زیبا، او را به يک نقاش موفق رنگ و روغن و آبرنگ و همچنين يک طراح لباس مبدل کرده است. او علاوه بر اين رشته های هنری، دو کتاب را نیز تالیف کرده است. یکی از آنها که "هر دو در يک زمان" نام دارد؛ روایت تولد دو قلوهايش است که به رشته تحریر درآمده است و ديگری "وقایع نگار تغييرات شگرف" نام دارد و داستان چندین نفر، از جمله خود اوست که در کشاکش سختیهای زندگی، پایداری می کنند و در نهايت زندگی بهتری برای خود رقم می زنند. 

" جین"  در حال حاضر با "لورد جميز کيچ" که هنرپيشه و کارگردان است زندگی ميکند و اين ازدواج چهارم او به حساب می آيد! او ۵ فرزند به نامهای " جنی" – " کیت" – " شان" – "جان" و " کریستوفر" دارد که دو تای آخری دو قلو هستند و همگی آنها در مالیبو کاليفرنيا در يک ملک خصوصی قصر مانند مربوط به قرن ۱۵ زندگی ميکنند. مشخصه جالب فیزیکی که در مورد جین وجود دارد تفاوت رنگ چشمانش با یکدیگر است بطوریکه رنگ چشم راستش سبز و چشم چپش قهوه ای رنگ است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
آيدين
۰۰:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۶
جالب بود،با تشکر.
آيدين
۰۰:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۶
جالب بود،با تشکر.
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
در دنیا خوش هستند. اما بدون تردید در آخرت وضع خرابی خواهند داشت.