سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین نمایشگاه جامع تاکسی و تاکسیرانی در کشور

نخستین نمایشگاه جامع تاکسیرانی امروز با حضور رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت و قائم مقام سازمان شهرداری و دهیاری های کشور و هاشمی مدیر عامل اتحادیه سازمان تاکسیرانی کشور در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک هاشمی امروز در مراسم نخستین نمایشگاه جامع تاکسی و تاکسیرانی در کشور گفت: این نمایشگاه که از 27 الی 29 بهمن در هتل المپیک برپا شده که شرکت های مختلف در زمینه های سیستم هوشمند، سیستم های پرداخت الکترونیک کرایه، شبکه های بانکی و بیمه ای، قطعه سازان و خودروسازان حضور یابند.

رئیس سازمان اتحادیه تاکسی و تاکسیرانی کشور با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه ایجاد شبکه اطلاع رسانی، اطلاعات خدمات و تولیدات جانبی تاکسی برای رانندگان و تمام جامعه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به دیگر اهداف اصلی این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بلاواسطه تولید کنندگان و خودروسازان با مدیر عامل سازمان های تاکسیرانی در کشور جهت ارایه خدمات مستقیم به تاکسیرانان انجام شده است.

رئیس سازمان اتحادیه تاکسی و تاکسیرانی در کشور خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برخی از خودروسازان به نمایش خودروهای جدید خود جهت ورود به سازمان تاکسیرانی کشور پرداختند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.