سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

بهره‌برداری از طرح‌های‌ عمرانی استان یزد با حضور رییس‌جمهور

امروز با حضور رییس‌جمهور چند طرح‌ عمرانی در زمینه مسکن، نیروگاه و تعدادی از واحدهای صنعتی در شهرستان‌های استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رییس جمهور با حضور در شهرستان طبس 1200 واحد مسکونی مهر و پست 400 کیلوولت این شهرستان را افتتاح می‌کند.

همچنین با حضور دکتر احمدی‌نژاد در شهرستان صدوق نیروگاه این شهرستان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

با حضور رییس جمهور در شهرستان‌های میبد و اردکان کارخانه تولید کاشی در میبد و کارخانه شیشه اردکان و فولاد ارفع این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و سایر مسئولان احمدی نژاد را در این سفر همراهی می‌کنند.

محمدرضا فلاح‌زاده، استاندار یزد نیز اعلام کرد:‌ در جریان سفر رییس جمهور1200 واحد مسکن مهر ویلایی و پست و خط 400 کیلوولت برق در شهرستان طبس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در سفر یک روزه رییس جمهور به استان یزد 13 پروژه صنعتی در شهرستان‌های یزد، صدوق و اردکان نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: دو نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت 324 مگاوات و هزینه 530 میلیارد تومان، 99 کیلومتر بهسازی و بازسازی جاده طبس، 72 کیلومتر کمربندی حلقوی میبد و اردکان از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در سفر رییس جمهور است.

استاندار یزد با اشاره به تصویب 4 هزار و 48 طرح در زمینه توسعه بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات بانکی به این طرح‌ها، از افتتاح هزار و 600 طرح کشاورزی در حوزه واحدهای تولیدی دام و طیور، صنایع تبدیلی، آبیاری تحت فشار و... در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها هزار و 700 نفر است.

فلاح‌زاده اظهار کرد: امروز با حضور دکتر احمدی‌نژاد در استان یزد 30 روستا در سطح استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

استاندار یزد افزود: قبلا 5 هزار و 165 واحد مسکن مهر در استان یزد مورد بهره‌برداری قرار گرفت و فردا نیز 8 هزار و 24 واحد مسکن مهر در 11 شهرستان افتتاح می‌شود.

منبع:ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.