سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

هفت نمایشگاه بهاره در کرج برپا می‌شود

فرماندار کرج از برپایی هفت نمایشگاه بهاره در کرج و برخی شهرهای تابعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهدی ایران‌نژاد، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه‌ها بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان به منظور عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با توجه به روزهای پایانی سال برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها مایحتاج عمومی مردم اعم از پوشاک، خشکبار، کالاهای اساسی و مواد پروتئینی با قیمت مصوب دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ایران‌نژاد به مکان‌های برپایی این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار و اخذ نظرات مسئولان ذیربط این نمایشگاه‌ها در ورزشگاه انقلاب(باغستان)، مهرشهر( بلوار ارم، نبش خیابان پنجم شرقی)، شیخ آباد( سایت موقت نمایشگاه بین‌المللی)، فردیس( فلکه پنجم)، محمدشهر( مجتمع تجاری امیرکبیر)، میدان امام خمینی(ره) (محل گلستان گلشهر) و منطقه کلاک برپا می‌شود.

فرماندار کرج درپایان گفت: در مکان‌یابی این نمایشگاه‌ها به پراکندگی جغرافیایی مناطق نیز توجه شده است تا با توجه به حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی سال و همچنین اجرای طرح زوج و فرد خودروها، علاوه بر دسترسی سهل و آسان برای مردم شاهد کاهش بار ترافیکی در کلانشهر کرج باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها: بهاره ، نمایشگاه ، کرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.