سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

شکست دل مردم و انقلابیون در حادثه قم

حادثه اخیر قم دل مردم و انقلابیون را شکست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران :امام جمعه موقت مرکز استان مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: در طول تاریخ از ناحیه کج‌اندیشان ضربه‌های زیادی به اسلام وارد شد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با اعلام اینکه خواص باید شناخت کافی از دین داشته باشند، افزود: انحراف خواص از دین بر اندیشه‌های سایر مردم بسیار اثر می‌گذارد و به همین خاطر خواص باید در مسائل دینی شناخت کافی داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری به برخی آسیب‌هایی که به دین وارد می‌شود اشاره کرد و گفت: دین از افراط و تفریط به شدت آسیب می‌بیند که در فتنه 88 شاهد افراط و تفریط در مسائل دینی بودیم و حادثه اخیر قم نیز دل مردم و انقلابیون را شکست.

حجت‌الاسلام قاسمی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی بود با امام و آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب که همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم خنثی شد.

امام جمعه مرکز استان مازندران افزود: اگر در ارتباط با گرانی‌ها و مشکلات مسائلی وجود دارد مسئولان به طور مستقیم با مردم درمیان بگذارند ولی این درست نیست که همه مشکلات موجود کشور را به تحریم‌ها وصل کنیم.

وی تصریح کرد : مسئولان با اقدامات به موقع سعی کنند جلوی نابسامانی‌های موجود در بازار را بگیرند./س

برچسب ها: حادثه ، مردم ، انقلابیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.