سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله اول بازبینی سه دانشگاه در هفته جاری

امیر مرسلی دبیر بخش صحنه ای شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ، از اتمام بازبینی آثار دانشگاه های تنکابن و تهران خبر داده و دو روز پایانی هفته را ویژه بازبینی نمایش های دانشکده سینما وتئاتر اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ، امیر مرسلی با بیان این خبر گفت: از روز 21 بهمن بازبینی مرحله اول بخش دانشجویان تئاتر آغاز شده که در ابتدا به آثار دانشگاه تنکابن اختصاص داشت.
وی هیات بازبین این دانشگاه را آقایان یاری ، شالی ، تقی زاده و مرسلی معرفی کرده و تعداد کارهای بازبینی شده را 9 نمایش عنوان کرد.
مرسلی با بیان این نکته که بازبینی کارهای دانشگاه تهران از روز 23 بهمن آغاز شده و چهارشنبه هم ادامه دارد، هیات بازبین را چنین معرفی کرد: بازبینی ها با حضور دو نماینده از دانشگاه ، من به عنوان دبیر بخش و یک نماینده از دبیرخانه تئاتر دانشگاهی ایران انجام می شود. در دانشگاه تهران خانم ها علوی طلب و خسروی به همراه من و آقای مرادویسی کارها را مورد بازبینی قرار می دهیم.
وی تصریح کرد که روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز کارهای دانشجویان دانشکده سینما و تئاتر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی زاده در اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.