سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سومین قهرمانی لیگ را به فال نیک می‌گیریم

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان گفت: کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر واترپلو در سومین فصل متوالی را به فال نیک گرفته و آن را به هواداران ماهانی تقدیم می‌کنم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمید شب‌انگیز پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر واترپلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار زیبایی را بین دو تیم ماهان و آزادی اهواز شاهد بودیم زیرا تیم استخر آزادی تیمی قوی و جوان است و از سرمربی خوبی بهره می‌برد.

وی با ابراز شادمانی از قهرمانی تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: خدا را شاکرم که توانستیم پاسخ حمایت مدیران باشگاه را بدهیم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این قهرمانی را برای باشگاه فولاد ماهان کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد ماهان  ادامه داد: امیدوارم در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز خوش درخشیده و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.

*ماهان با شایستگی قهرمان شد

سرپرست فدراسیون شنا نیز در این مراسم گفت: تیم ماهان با شایستگی عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌ دست آورد.

محسن رضوانی با بیان اینکه به تازگی مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفته‌ام، تصریح کرد: در تلاش هستیم با استفاده از تجربه و هم‌فکری پیشکسوتان به گونه‌ای برای واترپلو برنامه‌ریزی کنیم که این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: امیدوارم دو تیم ماهان و نفت و گاز امیدیه به عنوان نماینده‌های ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بتوانند از اعتبار واترپلو ایران دفاع کنند.

* جشن قهرمانی در استخر انقلاب

 در ادامه مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور و در آخرین دیدار تیم فولاد ماهان سپاهان میزبان آزادی اهواز بود که در پایان تیم اصفهانی با نتیجه 15 بر 5 میهمان خود را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

باشگاه فولاد ماهان س در پایان دیدار دو تیم فولاد ماهان سپاهان و آزادی اهواز مراسم اختتامیه این رقابت‌ها را در استخر انقلاب برگزار کرد و کاپ قهرمانی و مدال طلای بازیکنان تیم فولاد ماهان سپاهان توسط محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و مدیران ارشد ورزش استان به بازیکنان تیم ماهان اهدا شد.

بازیکنان تیم ماهان پس از دریافت مدال‌های خود با نورافشانی و آتش بازی قهرمانی خود را جشن گرفتند و برای هواداران خود دور افتخار زدند.

در حاشیه این مراسم باشگاه ماهان از سرپرست فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو و همچنین منصور برجیان، علی عرب شریفی ، ولی ا... احمدی ،اصغر فرزین، مهرزاد خلیلیان، جواد یراقی ، بهرام نقشینه و گامر دیلانچیان پیشکسوتان رشته‌های آبی اصفهان با اهدای شیلد، نماد و شال باشگاه فولاد ماهان تجلیل به عمل آورد./ج1

برچسب ها: سرمربی ، لیگ ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.