سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايلام/

استانداری ایلام مصمم به برپایی انتخاباتی باشکوه است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده استانداری ایلام مصمم به برپایی انتخاباتی باشکوه است.

به گزارش گروه استان هايباشگاه خبرنگاران ، علی‌نجات سلیمانی صبح امروز در نشست با شماری از مسئولان، فرمانداران و ... استان ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای برپایی انتخاباتی باشکوه در استان ایلام می‌کوشد.

وی ادامه داد: در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این دستگاه اجرایی در استان ایلام تدوین و طراحی شده است.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام در سال 92 شاهد برپایی سه انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.

سلیمانی تصریح کرد: بر این اساس برپایی دوره‌های آموزشی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این دستگاه اجرایی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: البته فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات در استان ایلام از تجربه و دانش کافی برای برپایی انتخابات برخوردار هستند.

وی ادامه داد: اما با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی در استان، آموزش فرمانداران و بخشداران  حائز اهمیت است.

این مسئول اضافه کرد: ارائه آموزش‌های نوین و بازنگری‌های مجدد به اهتمام وزارت کشور و استانداری ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات از جمله اهداف برپایی این دوره‌های آموزشی است.

سلیمانی تصریح کرد: باید در فضای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با تدبیر و با بصیرت عمل کنیم و لازمه آن آگاهی همه جانبه و حضور فعالانه در تمام عرصه‌هاست./ج1

برچسب ها: انتخابات ، ایلام ، بصیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.