سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابعاد تازه رسوايي توزيع گوشت اسب در انگليس

دامنه رسوايي توزيع گوشت اسب به غذاي مدارس در انگليس نيز کشيده شد و والدين دانش آموزان اين کشور را شوکه کرد از اين رو مقامات مسئول شرکت هاي بيشتري را در زمينه فرآورده هاي گوشتي هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گزارش ها حاکي از آن است که آثار گوشت اسب علاوه بر غذاي مدارس در غذاي رستوران ها و بيمارستان هاي انگليس نيز پيدا شده است.
يک مادر انگليسي مي گويد: من مي خواهم بدانم که چه غذايي مي خورم. من دوست ندارم گوشت اسب بخورم.
يک زن ديگر مي گويد: به نظر من اين اشتباه است. نفرت انگيز است. اين درست نيست که فقط بخاطر پول چنين کاري کنند. ما بابت يک گوشت تقلبي پول مي پردازيم. يک مرد انگليسي نيز مي گويد: خبر توزيع گوشت اسب واقعا غافلگير کننده و حيرت انگيز بود.
يک مسئول انگليسي نيز مي گويد: مسئله سلامت گوشت مطرح نيست بلکه مسئله اين است که گوشت هاي توزيع شده شامل موادي بوده است که شرکت هاي توزيع کننده درباره اش اطلاع رساني نکرده بودند. اين ما را نااميد کرد. ما اقدام کرديم و محصولات را از مدارس خارج کرديم.
يک مرد ديگر (آخرين مصاحبه و احتمالا از مقامات بيمارستاني )  مي گويد: نمي گويم که سلامت عمومي يا سلامت بيماران ما به خطر افتاده  بلکه اعتماد عمومي خدشه دار شده است زيرا ما پول ماليات دهندگان را صرف خريد غذا و گوشت مي کنيم و انتظار داريم چيزي را دريافت کنيم که به آن اطمينان داريم.






برچسب ها: بین الملل ، اسب ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.