سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

نباید کاری کنیم که بهانه دست دشمن بیفتد

فرماندار چالدران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، دشمن در تلاش برای خدشه وارد کردن در این انتخابات است نباید کاری کنیم تا بهانه دست دشمن بیفتد.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، دشمن در تلاش برای خدشه وارد کردن در این انتخابات است.

وی با بیان اینکه نباید بهانه دست دشمن دهیم تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند و لازم است تا مردم در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کنند.

قلی‌پور با بیان اینکه توطئه دشمنان نظام در این زمینه کارساز نیست، اعلام کرد: همان‌طور که مردم ایران اسلامی توانستند فتنه 88 را مهار کنند بدون شک می‌توانند دیگر توطئه‌های دشمنان نظام را نیز سرکوب کنند.

فرماندار چالدران با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال 88، اظهار داشت: مردم باید سطح بصیرت و آگاهی خود و فرزندانشان را در برابر این توطئه‌ها ارتقا دهند.

قلی‌پور با اشاره به بصیرت ملت ایران، اعلام کرد: مردم با حضور در صحنه‌های انقلابی به جهانیان نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی ثابت قدم هستند.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات می‌تواند سبب کوری چشم دشمنان شود، گفت: بدون شک مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس می‌کنند.

قلی‌پور بر وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان سبب می‌شود تا در پیشبرد اهداف نظام گام‌های استوارتری برداشته شود./س

برچسب ها: دشمن ، چالدران ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.