سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی در رابطه با هتک حرمت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

تاریخ شاهد توجه خاصّ ائمه اطهار(ع) به شهر مقدس قم این عُش آل محمد است و عنایات ویژه معصومین(ع) به مردم ولایت مدار و بصیر حریم اهلبیت نیز بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است: بیان رسای رئیس مذهب و صاحب مکتب گویای این مهم است که بی مبالاتی به عش اهل بیت(ع) نتیجه‌ای جز هتک حریم آن ذوات مقدّس نخواهد بود و آنگاه این در حرم نائبه زهرای مرضیه و آن هم با تربت مقدس سالار شهیدان و به سمت محراب مقدس و تریبونی که ساعات و ایام و سنوات از آن ذکر قرآن و وعظ و خطابه و تعزیه به گوش رسیده است اسف آن را حزون و فزون‌تر می سازد.
در روزی که ملت بیدار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با خروش خود قلب مقدس ولی عصر(عج) و نائب بر حقش ولی امر مسلمین جهان را خشنود و یأس و نا امیدی را به در اردوگاه خصم خود به کمین نشسته، پاشیدند از مبداء و پایگاه انقلاب توسط عده ای معدود و محدود حرکاتی سر زد که لا محاله شیرینی ان حضور پرشور را به مزه‌ای نامطلوب آغشته ساخت.
هتک حرمت در مکانی مقدس و روزی الهی به فرزندی از انقلاب و از بیت روحانیت و مرجعیت و در کسوت مسئول عالی نظام که افتخار نمایندگی همین شهر را دارد به هر نیت و دلیلی که باشد ناشایست و مایه تألم حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، موکلین ایشان و همه دلسوزان انقلاب و اسلام است.
ما ضمن محکوم نمودن این حرکت ناشایست توسط معدود افراد بی‌بصیر از همه مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که با برخورد قاطع و فوری با عاملان این اقدام آنان را به سزای اعمال ناشیاست خود رسانده و این محیط مقدس را برای تازیدن چنین افراد و گروهایی ناامن نمایند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.