سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخي نمايندگان با بي‌اطلاعي به اظهارنظر پرداخته‌اند

واكنش جبهه پايداري به تحريف سخنان "محصولي"

روابط عمومي جبهه پايداري در واكنش به تحريف سخنان صادق محصولي در برخي سايت‌ها اعلام كرد: برخي نمايندگان مجلس، چگونه بي‌اطلاع از اصل سخنراني و با اخبار گزينشي يك سايت، به اظهارنظر پرداخته‌اند.


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی جبهه پایداری، طی اطلاعیه‌ای ضمن گلایه از تحریف سخنان صادق محصولی در همایش" 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف" که در تاریخ 26 بهمن 91 برگزار شد‌ از برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که بدون توجه به محتوای سخنان ایشان به اظهار‌نظر‌های غیر‌منصفانه پرداخته‌اند، گلایه کرد.

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ابتدای سخنرانی خود با بر شمردن فتنه‌ها و انحرافات در 34 سال گذشته انقلاب اسلامی به انحراف در دولت های موقت، سازندگی و اصلاحات اشاره کرد. وی همچنین از طرح برخی موضوعات انحرافی همچون مکتب ایرانی در دولت دهم نیز انتقاد کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مثبت مجلس، از اقداماتی که موجب به درد آمدن دل مقام معظم رهبری شده است، انتقاد کرد؛ محصولي در قسمتی دیگر از سخنرانی خود از دوستان اصولگرایی که با ایجاد سازوکار غیر‌منطقی موجبات ورود برخی ساکتین فتنه در مجلس نهم شده‌اند خواست از گذشته درس عبرت بگیرند چرا که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

همچنین وی ضمن انتقاد به طرح موضوع مذاکره با آمریکا از سوی رئیس‌جمهور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مسئولان نظام باید همه تابع مقام معظم رهبری باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حال این سوال بر ذهن متبادر می‌شود که برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی چگونه بدون اطلاع از محتوای اصلی سخنرانی و صرفا با اتکاء به اخبار گزینشی و مغرضانه واصله از سوی یک سایت یا یک خبرگزاری این چنین بدون محابا و با بیانی سراسر تهمت و افتراء به ایراد سخن و اظهار نظر پرداخته‌اند.

شایسته است هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی تذکر لازم را به نمایندگان محترم اعلام كند تا خدای ناکرده جایگاه والای مجلس شورای اسلامی که منتخبان ملت شریف ایران در آن به ایفای وظیفه و پاسداری از قانون اساسی می پردازند این چنین از سوی برخی نمایندگان محترم با اظهار نظر های غیر منصفانه و غیر اخلاقی مورد خدشه قرار نگیرد.

جبهه پایداری هرگونه بد‌اخلاقی سیاسی را مغایر با مبانی گفتمانی خود می‌داند و در قضایای اخیر مراسم 22 بهمن قم نیز هم از طریق سخنگو و هم از طریق اعلام موضع برخی اعضای شورای مرکزی، من‌جمله جناب آقای محصولی در جمع بیش از 400 نفر از دانشجویان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ 24 بهمن 91 مراتب انتقاد خود را اعلام نموده است.

در بند پایانی این اطلاعیه آمده است: شان و فلسفه وجودی جبهه پایداری در حفاظت و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که با تبعیت عملی از فرامین مقام معظم رهبری همراه بوده است در بیانیه‌ها و مواضع رسمی این جبهه در مقابله با فتنه و انحراف کاملا مشهود است و جای شبهه و سوال برای کسانی که صادقانه و منصفانه با مسائل و رویدادهای سیاسی برخورد می‌كنند بر جای نمی‌گذارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: صادق ، محصولی ، پایداری ، خانه ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.