سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اضافه شدن زیر‌ساخت‌های انتخابات رایانه‌ای

استاندار تهران از اضافه شدن زیر‌ساخت‌ها برای برپایی انتخابات رایانه‌ای و آمادگی کامل استانداری برای انجام دستور‌العمل‌های وزرات کشور در اين خصوص خبر داد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه غرب چاره‌ای جز تسلیم در سیاست تحریم علیه کشورمان ندارد، تصریح کرد: ما می‌توانیم تحریم‌ها را تحمل کرده و آن را زمینه‌ساز پیشرفت خود کنیم اما استکبار جهانی با اعمال این تحریم‌ها، خود را در فشار شدید اقتصادی و روانی قرار داده است.
 
وی افزود: دنیا ارتباط اقتصادی خود را علی‌رغم تمام تحریم‌ها باعث ایران حفظ کرده است.

استاندار تهران اظهار داشت: با فرمولی که استکبارگران طراحی کرده بودند، ملت ایران باید با این تحریم‌ها از گرسنگی از پا در‌ می‌آمد اما به لطف خدا تولید در کشور مضاعف و فضای اقتصادی کشور به استناد بورس که شاخصی معتبر در اقتصاد است رونق بیشتری پیدا کرده بطوریکه در هفته گذشته بورس ایران رکورد‌شکنی کرد و نشان داد تحریم علیه ایران به شکست منجر شده است.
 
تمدن حماسه ملت در راهپیمایی 22 بهمن را تکمیل راه مقاومت، ایستادگی و پیروزی از سوی آنان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و ادامه داد: در روزها و ماه‌های آینده شاهد عقب‌نشینی استکبار‌گران و تجدید‌نظر در رفتارهای خصمانه آنها خواهیم بود.
 
وی با اشاره به گزارش "چشم‌انداز 2030 جهان و ایران 2030" که از سوی شورای اطلاعات ملی آمریکا ارائه شده بود، تصریح کرد: این گزارش نشان می‌دهد که بین عمل آمریکایی‌ها تا واقعیت فاصله چشمگیری وجود دارد؛ اگر ما می‌خواستیم اقتصاد ایران را با تحریم‌های غرب تحلیل کنیم باید در چشم‌انداز 2030 یکی از فقیرترین کشورهای جهان شناخته می‌شد اما این گزارش تعارض بین گفتار و کردار آمریکایی‌ها را نشان داد.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه استقامت و ایمان ملت ایران، آنان را در دل آزادی‌خواهان جهان به یک ابر‌قدرت تبدیل کرده است، افزود: از دیدگاه غرب شاخصه ابر قدرت بودن شاخص‌های بالای اقتصادی است که ان‌شاالله با طی روند روبه رشد اقتصادی، ملت ایران به‌زودی به این مهم نیز دست خواهند یافت.
 
وی حماسه‌آفرینی ملت در 22 بهمن را نشانگر شکوه‌آفرینی دیگری در 22 خرداد ماه 92 ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتخابات سال آینده به لطف خدا، دشمن‌شکن، نمایانگر رأی واقعی ملت و یکی از شایسته‌ترین انتخابات‌های برگزار شده خواهد بود.
 
تمدن آمادگی کامل در حوزه آموزش، هماهنگی بین دستگاه‌ها و ایجاد زیر‌ساخت‌ها را از اقدامات استانداری تهران در انتخابات پیش‌رو برشمرد و خاطرنشان کرد: استانداری برای برپایی انتخابات رایانه‌ای آماده اعلام دستور‌العمل وزارت کشور بوده و زیر‌ساخت‌های لازم این اقدام را نسبت به انتخابات دور پیش اضافه کرده‌ است.
انتهای پیام/
برچسب ها: تمدن ، ملت ، تهران ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.