سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

انتخابات سال آینده حساس‌ترین انتخابات است

امام جمعه شیروان گفت:انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حساس‌ترین انتخابات کشور است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت‌الاسلام حسین کوثری در نشست اصولگرایان مرکز خراسان شمالی در حسینیه گیفانی‌ها سخنرانی می کرد، گفت: دشمن از هم اکنون برای انتخابات آتی و کمرنگ کردن حضور مردم در آن برنامه ریزی کرده است.

وی بابیان اینکه باید با بصیرت راه را گم نکرده و در این عرصه حضوری پرشور داشته باشیم، تصریح کرد:باید همه ‌‌در بحث انتخابات فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار داده و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنند.

امام جمعه شیروان همچنین با بیان اینکه منویات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب راهگشای بسیاری از مشکلات کشور و نظام است ، افزود: بی‌گمان رمز موفقیت در انتخابات آینده نیز اطاعت و بهره‌گیری از منویات معظم له است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان داخلی و خارجی با تودهنی سختی که بعد از انتخابات سال 88 از ملت ایران خورده‌اند، چشم امید به انتخابات آینده دوخته‌اند،اضافه کرد: آنان به دنبال این بوده تا با شبهه‌افکنی‌، انتخابات را برای نظام اسلامی پرهزینه کنند، از این رو ملت، دولت و مجلس هوشیار باشند و ابزار تبلیغ به دست دشمنان ندهند.

امام جمعه شیروان همچنین بر خدمات‌رسانی هر چه بیشتر مسئولان به مردم در نظام اسلامی تاکید کرد وگفت:امروز بیش از هر زمان دیگر، مردم در ابعاد مختلف نیازمند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات هستند.

حجت‌الاسلام کوثری همچنین رسالت اصولگرایان را در این زمینه برشمرد و افزود: اصولگرایان برای خدمت مستمر به انقلاب و همچنین پیروزی در انتخابات راهی جز وحدت ندارند.

وی با تاکید بر وحدت هر چه بیشتر اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تصریح کرد: باید اساس کار اصولگرایان برای انتخابات آتی حول محور وحدت بوده تا موفقیت در این دوره نیز نصیب اصولگرایان شود.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه هر اتفاق برای اصولگرایان در سایه وحدت قابل تحقق است، یادآور شد: باید همواره در پیشبرد برنامه‌ها صبر و گذشت داشته باشیم تا کارهای بزرگ به نفع اصولگرایان رقم بخورد./س

برچسب ها: انتخابات ، حساس ، آینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.