سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ولایت مداری ملت ایران سبب یاس دشمنان است

امام جمعه پلدشت گفت: ولایت مداری ملت ایران سبب یاس دشمنان و رسوایی آنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه نقی دوزدوزانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن میلاد امام حسن عسگری (ع) این روز خجسته را شادباش عرض می‌کنم.

وی با اشاره به امامت شش ساله امام حسن عسگری (ع)، خاطرنشان کرد: آن حضرت در حیات خود خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کردند.

دوزدوزانی افزود: امام حسن عسگری (ع) بالاترین خصلت انسان را ایمان به الله می‌داند و پس از آن سود رساندن به مؤمنان را در زمره کارهای بزرگ برمی‌شمارد.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه امام حسن عسگری (ع) در سفر خود به قم، شهر ری و لواسان به مردم دستور داد تا مسجد بنا کنند، تصریح کرد: مردم این مناطق بنا به دستور حضرت 70 مسجد بنا کردند. آن حضرت در سفرهای خود به ایران و عراق مردم را متوجه خاندان آل علی (ع) و سادات بنی فاطمه می‌کرد.

وی با اشاره به توجه مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه در طول سال‌های پس از انقلاب، اذعان داشت: دشمنان در تلاشند تا به شیوه‌های مختلف مردم را از رهبریت جدا کنند اما با هوشیاری و ولایت مداری مردم انقلابی ایران به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.

امام جمعه پلدشت حضور ملت ایران در راهپیمایی را به سبب ادای دین به انقلاب عنوان کرد و گفت: این ملت بار دیگر حیله دشمنان را برملا کردند./س

برچسب ها: ایران ، پلدشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.