سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماتريس فرهنگي به دنبال تمرين کار گروهي است

مديرکل فرهنگي_ اجتماعي شهرداري تهران، گفت: با طرح ماتريس فرهنگي، تلاش بر اين است که در حوزه فرهنگي کار دست جمعي را تمرين کنيم.

عبادالله رمضاني، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: با طرح ماتريس فرهنگي شهرداري تهران، شرايط کار جمعي را فراهم مي کند تا از همه ظرفيت ها استفاده کند.
وي تصريح کرد: شهر تهران داراي ظرفيت هاي بسيار زياد فرهنگي، هنري و اجتماعي است که مجموعه مديريت شهري نيز تلاش مي کند تا از تمام اين توان ها استفاده کند.
رمضاني با اشاره به اينکه با ماتريس فرهنگي مسئوليت هر بخش به طور واضح و مشخص تعيين شده، گفت: با اجراي آن به اهداف خود در حوزه توسعه فرهنگ شهر مي پردازيم.
رمضاني افزود: مديريت شهري به دنبال اين است که فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي را يکپارچه کند و يک نگاه جامع به مجموعه شهر بيندازد و بعد با اين نگاه مجموعه نيازهاي شهروندان را جمع بندي کنيم.
وي گفت: با ماتريس فرهنگي مي توان به موضوعات مختلف فرهنگي شهر به شکل دقيق پرداخت و کاستي ها را برطرف کرد.
رمضاني خاطرنشان کرد: با ماتريس فرهنگي اقدامات فرهنگي هر حوزه مشخص شده و طبق توافقنامه اي بين معاونت اجتماعي_ فرهنگي شهرداري تهران با تمام سازمان هاي شهرداري تهران به انجام رسيده و طبق آن همه سازمان ها در اين حوزه وظيفه فرهنگي مشخصي دارند./ز
برچسب ها: ماتریس ، فرهنگی ، تمرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.