سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

استكبار جهانی از وحدت و انسجام ملت ایران عاجز مانده است

استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: استكبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از وحدت و انسجام مردم ایران عاجز و درمانده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج 'سید حسین صابری' روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه گچساران افزود: امت اسلامی ایران در روز 22 بهمن ماه با حضور حداكثری خود در راهپیمایی ملی خود، سیلی محكمی بر دشمنان نظام زد.
وی امت اسلامی ایران را پیروان ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان از بصیرت ملت ایران به خدا و ولایت غافل هستند و بعد از سی و چهار سال از عمر با بركت انقلاب اسلامی هنوز عظمت این نهضت مقتدر را نشناختند.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد تاكید كرد: دشمن به خیال اینكه با تهدید و تحریم می تواند ملت ایران را از پای در آورد سخت در اشتباه است.
وی از نقش و مجاهدت مردم شهرستان گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی صحنه های مختلف بیش از سه دهه انقلاب اسلامی تجلیل كرد و گفت: شهدای این شهرستان در تاریخ نظام اسلامی همچون چراغ فروزان می درخشند.
صابری از ثبت مسجد 'شهیدان' دوگنبدان در آثار ملی كشور خبر داد و گفت: با ثبت این اثر مذهبی ، مكان غیور مردان این خطه در آثار ملی جاودانه خواهد ماند./س

برچسب ها: استکبار ، جهانی ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.