سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاوری: می خواهیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم

سرمربی فجر سپاسی گفت: ما در شیراز قدرت نداریم و نمی توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمود یاوری پس از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: امروز فجر مستحق پیروزی نبود و خوب بازی نکردیم و می توانم بگویم در بهترین روز استقلال فجر بدترین روز را داشت!

وی گفت: حرفی  برای گفتن ندارم و فقط سعی میکنیم با تمرین بیشتر با بازیکنان جدیدی که به تیم آمده اند در آینده بهتر باشیم.

وی ادامه داد: امروز ورزشگاه حافظیه مشکلی نداشت ولی حرف من این است که ما باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. ما در ورزشگاه دستغیب بازیکنان زیادی را بدلیل مصدومیت از دست دادیم و می خواستیم در این زمین بازی کنیم ولی گویا هر گاه مسئولان بخواهند باید در زمینی که آنها در نظر گرفته اند بازی کنیم. آنها به فکر بلیت فروشی بیشتر بودند.

وی افزود: غیر از بازی با استقلال و پرسپولیس هرگاه می خواهیم در حافظیه بازی کنیم می گویند زمین آماده نیست، به عبارتی مسئولان بیشتر به فکر بحث بلیت فروشی هستند.

یاوری گفت: امروز هواداران استقلال بیشتر از فجر بودند، ما قدرت نداریم! گفته بودند بیشتر از 11 هزار بلیت فروخته نمی شود ولی بیش از 11 هزار نفر در ورزشگاه بودند. البته این هم نوعی درآمدزایی برای هیات فوتبال است، بالاخره 40 50 میلیون تومتن کم پولی نیست، حالا مهم نیست چه بلایی سر ما می آید!

وی در مورد بازی گفت: تیم فجر سپاسی از بازیکنان جوانی بهره می برد که باید بیشتر کار کنند تا در آینده بهتر بازی کنند.

وی گفت: مظفری زاده هم داور خوبی است اما احساس می کنم امروز به تیم حریف علاقه بیشتری داشت ولی قضاوت وی تاثیر چندانی در نتیجه بازی نداشت.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکن خارجی تیم خود برای فصل آینده گفت: اجازه بدهید این فصل تمام شود تا در این باره تصمیم بگیریم./آق
برچسب ها: یاوری ، فجر ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.