سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده شکایت از مجری سابق بی بی سی به جریان افتاد

پرونده شکایت قربانیان سوءاستفاده جنسی مجری سابق بی بی سی به جریان افتاد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، وکلای سی و یک نفر از قربانیان سوء استفاده جنسی جیمی سویل مجری سابق بی بی سی رسما به دادگاه عالی انگلیس شکایت کردند. گفته می شود قربانیان درخواست میلیونها پوند خسارت از بی بی سی کرده اند.

البته شمار کسانی که تا کنون اعلام کرده اند قربانی سوءاستفاده های جنسی جیمی سویل شده اند، بیش از یکصد نفر است که احتمال افزایش تعداد آنها وجود دارد.

لیز داکس یکی از وکلای این پرونده گفت ما وکالت بیش از شصت نفر از قربانیان این پرونده را برعهده داریم. آنها از بی بی سی و بیمارستانهایی که جیمی سویل در آنها کار می کرد و با آنها ارتباط داشت و نهادهای دولتی مرتبط شکایت کرده اند. مهمترین خواسته این قربانیان این است که جامعه باور کند که آنها هدف سوءاستفاده جنسی بوده اند. جبران مالی این قضیه به اندازه باور جامعه اهمیت ندارد.

ماه گذشته تحقیقات پلیس انگلیس نشان داد در یک دوره پنجاه و چهار ساله، صدها نفر بین سنین هشت تا چهل و هفت سال قربانی سویل شده اند. تا کنون دویست و چهارده مورد آزار جنسی به سویل نسبت داده شده است که سی و چهار مورد آنها تجاوز به عنف بوده است. همچنین تقریبا یک پنجم قربانیانش پسر بوده اند.

بی بی سی از هر گونه توضیحی درباره این پرونده خودداری می کند و تاکید دارد باید منتظر رای دادگاه باشد.
برچسب ها: شکایت ، جیمی ، سویل ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.