سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهیان: خطاهای زیاد روی کارمان تاثیر گذاشت/خطا روی داورپناه قبل از پایان وقت انجام شد

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان به اشتباهات تیم خود و مشکلات دفاعی مقابل گرگان اذعان می کند اما اعتقاد دارد خطاهای زیاد گرفته شده از بازیکنانش روی بازی تیم تاثیر گذاشت.

فرزاد کوهیان سرمربی همیاری زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   در مورد بازی با گرگان اشاره کرد: ما در کار خود  اشتباهاتی داشتیم و در برخی مواقع در دفاع خوب عمل نکردیم اما خطاهای تیم هم واقعا زیاد بود.

وی اشاره کرد: نمی توان روی این موضوع  به صورت 100  درصد صحبت کرد اما نکته اي فکرم را مشغول کرده که شاید چون من و چند بازیکن تیم اصفهانی هستیم در زمان قضاوت بعضی داوران اصفهانی بازی حساس شود و برای اینکه شائبه ای در مورد اصفهانی بودن داوران،‌ من و بازیکنانم پیش نیاید کمی شرایط سوتهايشان تحت تاثیر واقع شود.

از داوری رضایت ندارم

سرمربی زنجان ادامه داد: مثل هميشه که در کل به داوری کاری ندارم و داوران هم از اینکه به ندرت در زمین اعتراض می کنم، شناخت دارند دیروز اعتراض خاصی در حین بازی نداشتم چون جو بازی در گرگان هم طوری نیست که بتوان اعتراض زیادی کرد و شاید سالن  تحت تاثیر قرار بگیرد از طرفی به اینکه داوری های خوبی هم دراین فصل برای ما انجام شده اعتقاد دارم اما از داوری دیدار با گرگان رضایت ندارم.
 کوهیان ادامه داد: قصد توجیه کار خود را ندارم و نمی خواهم تقصيرها را به سمت داوران ببرم، به هر حال به عدالت و مدیریت نوربخش  رئیس کمیته داوران کاملا اعتقاد دارم و مطمئنم با بازبینی فیلم نکات لازم در مورد بازی را هم گوشزد می کنند.

باهران با 9 دقیقه بازی پنج خطایی شد

 وی در پاسخ به این سوال که آیا خود بازیکنان زنجان در بازی خوب بودند؟ اضافه کرد: آمار حمله بازیکنانمان خوب بود اما در دفاع اشتباهاتی داشتیم. ضمن اینکه بازیکن خارجی دوم تیم با 18 دقیقه و 26 ثانیه بازی و علی باهران با تنها 9 دقیقه و 28 ثانیه بازی پنج خطایی شدند. دیه‌گو در پایان به لیست پنج خطایی‌ها اضافه شده و داورپناه، داودی و اسماعیلی هم 3 خطا داشتند. این خطاها کمی روی کارمان تأثیر گذاشتند. امیدوارم در ادامه کار با توجه به حساسیت بازیها فیلم این بازی بازبینی شده و نکات آن در نظر گرفته شود.
 
کوهیان از بازیکن خارجی دوم تیم گفت: با توجه به اینکه این بازیکن تازه به ایران آمده، داوران شناختی از وی نداشته و خطاهایی که روی وی انجام می‌شد، گاهی از دست داوران در می‌رفت. با این وجود در مجموع از این بازیکن راضی بودم.
 
سرمربی زنجان در پاسخ به اینکه چه مواردی در بازی مشکل داشت، توضیح داد: صحبت درمورد این بازی طولانی می‌شود اما برای مثال در 2 ثانیه و 2 دهم ثانیه به پایان بازی سعید داورپناه یک حرکت لی‌آپ انجام داد و روی وی خطا شد اما در این لحظه به جای گرفتن خطا، پایان وقت بازي اعلام شد. این موضوع در فیلم بازی هم مشخص بود و به نظر می‌رسد خطا پیش از اتمام وقت انجام شد. مطمئنا در بازبینی فیلم مشخص می‌شود که آیا خطاي آخر قبل از پایان وقت انجام شده یا نه؟  
 
بازیکن برای پرتاب پنالتی تمارض کرد
 
وی اضافه کرد: در جریان بازی یکی از بازیکنان حریف در زمان گرفتن خطاي ورزشي از بازيکن ما تمارض کرد و این در فیلم هم مشخص است. وی به بازیکن دیگری گفت که من از زمین بیرون می‌روم و تو پنالتی ها را بزن. این بازیکن پیش از آمدن پزشکان و بدون آسیب دیدن تعویض شد و بازیکن دیگری پرتاب‌های وی را انجام داد. بازیکن مصدوم هم بعد از به ثمر رسيدن پرتابها بار دیگر به زمین برگشت./آق


برچسب ها: سرمربی ، تیم ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.